Od prvopočátku hnutí se vizuální stránka skinheads moc nezměnila, až na pár detailů víceméně vůbec.
Skinhead’s not a fashion it’s a way of life – Combat 84: Skinhead | Šaty nedělají člověka, tím spíše ne skinheada, nezapomínejte.
Až si přečtete tento článek, mohlo by Vás zajímat, kde se dá takové oblečení zakoupit.
Vlasy:
- Muži: Původně se stříhali podle nástavce č. 2 až 3, neboli 3-6mm, čili velmi krátké vlasy, ale plešatí nebyli. V pozdních letech sedmdesátých si vlasy zkrátili ještě více, maximálně na 3mm. V současnosti si skinheadi holí hlavu povětšinou bez nástavce, ale čím dál více můžeme vidět skinheady s hlavou vyholenou břitvou. Vyholená hlava je spojena s nástupem scény Oi!. Častým doplňkem bývají upravené kotlety, elvisky, nebo pejzy, říkejte tomu jak chcete, víte co mám na mysli:-)

- Ženy: Koncem šedesátých let mezi skingirls převládal účes převzatý od mods, takže vypadaly jako Beatlesáci. Během velkého návratu skinheads v osmdesátých letech byl žhavou novinkou, která se okamžitě ujala účes zvaný „feathercut“, i když ze Severní Ameriky se více uchytil název Chelsea. Účes vypadá tak, že vršek a temeno hlavy je ostříháno na kluka, zatímco ofina rovnoměrně dosahuje úrovně obočí a boky jsou ponechány v délce mikáda. Ne všem tento účes vyhovoval a proto můžete potkat skingirl s kratší, punkovou verzí účesu – téměř celá hlava vyholena, nechávajíce pouze delší prameny na bocích a čele.
Košile:
- Povětšinou kostkované košile s krátkým či dlouhým rukávem se zapínáním na knoflíky či polokošile od značek jako Ben Sherman, Fred Perry, Brutus, Lambretta, Jaytex, Lonsdale nebo Everlast. Skinheada můžete potkat i svetrech – svetry s véčkovým výstřihem, bezrukávové, svetry „cardigan“. Skinheadi pochopitelně nosí i trička, v drtivé většině s potiskem oblíbené kapely nebo čímkoliv, co je spojené se subkulturou skinheads. Severoameričtí skins si oblíbili bílé nátělníky.

Kabáty, bundy a obleky:
- Muži: Dobře padnoucí saka; americké vojenské bundy pilotů (obecně známé jako bombery) od značek jako Alhpa Industries nebo Warrior, většinou černý nebo zelený; džínové bundy, klasicky modré; původně kuchařské bundy typu Harrington se také skinheads velmi zalíbily; tzv. Donkey bundy, které byly typické pro dělnickou třídu – v podstatě se jednalo o vršek od montérek; 3/4 kabáty s ovčí podšívkou.
Tradicionálové občas nosí obleky, často vyrobené z two-tone materiálu – lesklé mohérové vlákno, které mění barvu dle úhlu pohledu a množství světla.
- Ženy: Stejně jako muži, až na drobnou úpravu – tříčtvrťákový kabát a přiléhavá a barevně sladěná upnutá sukně.

Kalhoty:
- Muži: Všelijaké zpevněné dělnické kalhoty;džíny od značek jako Levi’s, Lee a Wrangler, většinou velmi upnuté, spodní část ohrnutá; vojenské kalhoty typu M65 (tzv. džípárny, civilům známé jako kapsáče) .Většina kalhot je zkrácena, aby daly vyniknout nablýskaným botám. Džíny jsou obvykle modré nebo bílé, občas upraveny jako tzv. plísňáky. Oi! skinheads si oblíbili maskáčové kalhoty jakéhokoliv typu.
- Ženy: Stejně jako muži, i když častěji se předváděly v krátkých sukních, hlavně v době nástupu punku koncem 70. let.

Boty:
- Farmářky, neboli boty se zpevněnou podrážkou, poté samozřejmě Martensky – původně zdravotní obuv, která se stala nesmírně populární po celém světě; V průběhu šedesátých letsi skinheads oblíbili boty s ocelovou špičkou, zvané bovver boots. Suedeheads občas nosili barevné ponožky, často červené, oranžové nebo zelené. V současnosti se stávají čím dále oblíbenější boty od značek jako Solovair, Boots’nBraces, Knightsbridge a jiné, částečně proto, že Martensky a Grinders se již v Anglii nevyrábí. Někteří skinheads si oblíbili sportovní nízké boty od značek jako Adidas aj. Moderní fotbalové hooliganskins můžeme samozřejmě vidět i v botách od Lonsdale, Everlast, Umbro a dalších.
Pokrývky hlavy:
- Rudeboys nosí své černé klobouky zvané skahučky, někteří skinheadi zase bekovky, to je tak všechno.
Kšandy:
- Velmi rozšířené, různé barvy a vzory, ne širší než 3/4 palce (něco málo přes 2cm), ke kalhotům připevněny pomocí tradičních kovových klipsů. Tradičně jsou kšandy nošeny do tvaru X nebo Y na zádech, nicméně někteří Oi skins upřednosťnují klasické rozložení rovnoměrně dolů.

Placky a šály:
- Typické placky s emblémy oblíbených kapel, fotbalových klubů nebo čímkoliv, co nějak souvisí se skinheads. Šály byly tradičně v barvách fotbalového klubu, nošeny buďto s uzlem okolo krku, okolo zápěstí nebo napůl přehnuty zavěšeny za pásek.
Deštníky
- Někteří suedeheads si navykli nosit deštníky, které používali jako vycházkové hole – s nabroušenou špičkou, některé měly v rukojeti vytahovací nůž.
Tetování
- Do sedmdesátých let bylo velmi oblíbené tetování v podobě malého křížku na čele, nicméně od něj se hodně rychle upadlo, protože většinou bránilo jeho majiteli v sehnání jakéhokoliv zaměstnání. Velmi častá jsou tetování s motivy hnutí skinheads, obvyklá místa jsou ramena, záda a předloktí.
Tak, teď by Vás mohlo zajímat, kde se dá takové oblečení zakoupit.
Historii některých značek najdete také zde:



Komentáře k článku
stewemaster 21. 04. 2012, 16:00 hod.
reagovat | #1
Podle mýho názoru je nejlepší značka Patriot, je jak pro skinheady, tak pro hooligans… Je fakt dobrá.
Pravda 12. 04. 2012, 9:21 hod.
reagovat | #2
Nejlíp se nakupuje v anglii.
mato 09. 04. 2012, 13:53 hod.
reagovat | #3
zdarec lidi ak viete poradit stranku kde zozenem cistu ciernu mikinu zo zipsom a vnutrajsok vyzera ako cervena kockovana košielka:) tak mi napiste dik. martinbaso@azet.sk
Adolf 20. 03. 2012, 23:03 hod.
reagovat | #4
Je to vtipne ked vacsina z vas tu picuju do seba ,spametajtejte sa biely maju drat spolu a nie hadat sa zivote som sa nedal do reci s ciganom nepoznam ich ale aj tak ich neznasam tak nerieste picoviny … Pametajte Bieli je vzdy viac ako cierny … Zdravim zo Slovenska.
Jaroslav Novák 14. 03. 2012, 21:16 hod.
reagovat | #5
Nevíte na jakej stránce koupím levně boty lonsdale ? diky a OI
kelt 02. 03. 2012, 15:10 hod.
reagovat | #6
@václav kuncl: máš pravdu a co bys navrhoval? Dá se stím něco dělat pokud nás bude víc a dokud je čas.
václav kuncl 01. 03. 2012, 13:53 hod.
reagovat | #7
za nás kdy já začal jsme měli korkorány a bombra od milteku a maskáče ale o tom to nebylo bylo to o názoru
václav kuncl 01. 03. 2012, 13:41 hod.
reagovat | #8
řešíme tu sračky a cikánu a všelijaký verbeži je tady čím dál víc
Marek 21. 02. 2012, 10:31 hod.
reagovat | #9
Kotlety a svetriky vymenily za mikiny 14/88 a maskace…..
Proc je malo Oi kluboven?
Marek 21. 02. 2012, 10:28 hod.
reagovat | #10
Proc dnesni Oi-ky si lidi pletou s pravicakama?
Melo by byt nejake odliseni ne?
Dneska skin vypada spise jako nacek a zas naopak…..
skinhead 12. 01. 2012, 18:43 hod.
reagovat | #11
I LOVE SKINHEAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
filostt 06. 01. 2012, 19:37 hod.
reagovat | #12
@Whiteman-14/88: jo ale přešla revoluce a padli komunisti a tyto strany se rozesl a zustal tupý nácek a my co jsme street punkači anarchisti antifašisti sharp a spojili jse se posloucháme ska punk reagge rock oi ale pořád máme rozum a nehajlujeme nemlátíme lidi pro jejich barvu kůže a nevěřime nazoru jednoho pošahanc A.H. narozdíl od vás tvz:nácku ps: nejprve vznikly sharp a potom nacionalisté neonacisté fašiste a jine sračky
Jakub 04. 01. 2012, 6:32 hod.
reagovat | #13
tady musím nesouhlasit s tím že se v Anglii už Marteny nevyrábý to není pravda klasické marteny se pořád vyrábý a to i ty původní.
expi 02. 01. 2012, 17:27 hod.
reagovat | #14
Vyzeraju jak buzny.
Fiškus 30. 12. 2011, 12:33 hod.
reagovat | #15
ahoj prosím potřeboval bych poradit kde můžu sehnat kšandy také ty do X jestli máte nějakej dobrej shop pošlete mi prosím stránky na e-mail díkk moc =)
kuba 28. 12. 2011, 14:02 hod.
reagovat | #16
nejlepsi kalhoty a boty co ma
Módi 15. 12. 2011, 8:08 hod.
reagovat | #17
@Whiteman-14/88:
Souhlasím, taky se hlásím k původnímu Skins… kde alespoň každý věděl proč to dělá. Dnes dělit tuto kulturu na podskupiny… to už neni ono…
Whiteman-14/88 05. 12. 2011, 14:00 hod.
reagovat | #18
Nevím proč pořád řešíte kdo je pravý SKINHEAD a kdo ne.Já Jsem v HNUTÍ 22 let a zažil Jsem nejlepší časy HNUTÍ(9O.LÉTA)vyrostl Jsem na ORLÍKU,VLAJCE,BRÁNÍKU,BULDOKU,HNF,HUBERTU MACHÁŇOVI,KRÁTKÉM PROCESU,VALAŠSKÉ LIZE,atd.V té době tu ještě nebyl odpad SHARP co si hraje na jediné pravé SKINS a přitom fetují a tahají se s Negry,Antifáči a Cikány.MY Jsme chodili společne sPUNKERY a METALISTY,dělat zátahy na Cigoše a Rákosníky a moc Jsme neřesili kdo Je RASISTA,KALIŠNÍK,NS,PUNKER nebo METALISTA.
Bruty 01. 11. 2011, 12:49 hod.
reagovat | #19
zdravim chci se zeptat jakej mate nazor na boty steel 10x ?
Orlík Distro 22. 10. 2011, 16:19 hod.
reagovat | #20
Trička a mikiny s tištěným logem kapely Orlík jsou skladem v Orlík Distru;-)
skinheads antifas 15. 10. 2011, 17:09 hod.
reagovat | #21
si no todos lo skins somos nazis porke el epirutu 69 sienpre as isdo lo mejor del mundo mas unidad i respeto a todos los ke seamos S.H.A.R.P no alos nazis ijos de putay bastardos
Mila 12. 10. 2011, 14:35 hod.
reagovat | #22
Je to super stranka nic vic nic min,co vice rict
Johny 28. 07. 2011, 21:50 hod.
reagovat | #23
@Hans oi:
když už se tady reší co je co kdo je kdo kdo pravejj neni a kdo o tak se mrkni do toho rozdělení skinheads… WP skins rok a Oi a uvidíš kdo je na sceně dýl……..
Wolf 21. 07. 2011, 18:40 hod.
reagovat | #24
Jakub nebuď vtipnej
Wolf 21. 07. 2011, 18:39 hod.
reagovat | #25
Jasný no, taky zvolim 15. Děkan
Evers 20. 07. 2011, 19:56 hod.
reagovat | #26
Ok díky.
jakub 14. 07. 2011, 21:20 hod.
reagovat | #27
@Wolf: a já mám zase dotas pokut nebudou vadit červený glády 10
Skinheds88 07. 07. 2011, 21:20 hod.
reagovat | #28
Evers Harrington je lepší Bombra budeš považován za Nácka
Skinheds88 07. 07. 2011, 21:17 hod.
reagovat | #29
Wolf no já mám 15 ale mužeš podle sebe
Wolf 23. 06. 2011, 20:35 hod.
reagovat | #30
Chlapi potřeboval bych vědět jak je to s botama myslím tím počet dírek jestli 10 nebo 15 jestli je to pouze na mě co chci nebo je to nějak daný.
Lexa Novák 21. 06. 2011, 21:37 hod.
reagovat | #31
@Proky: Souhlasím stebou
Evers 20. 06. 2011, 18:41 hod.
reagovat | #32
Zdravim, potřeboval bych poradit jestli na klasickýho Skinheada je typická bunda Harrington nebo je lepší černej Bomber a pak jestli lze mít boty Pure – Trash viz – http://www.x-armyshop.cz/boty-kanady-holinky/boty-pure-trash.html?vmcchk=1 Díky-
Proky 16. 06. 2011, 10:20 hod.
reagovat | #33
@Jan Šilhan:
Skinhead je o názorech a oblečení je jen ,,dokreslovací prostřrdek.“neco jako cedule:JÁ JSEM SKINHEAD“
Jan Šilhan 29. 05. 2011, 22:57 hod.
reagovat | #34
Dobrý den, článek se mi dost líbil ale diskuze k tomu je dost rozpačitá. zaprvé se chci zeptat je tady někdo původní skinhead? bez jakéhokoliv odvětví. a zadruhé se chci zeptat proč se ptáte na to jestli když mám různé kusi oblečení jestli to něják vadí… pouze příklad, já si myslím že si skinhead když se slučuješ s jejich kulturou vyznáním atd. oblečení je pouze obal… když si sundáš oblečení seš stejnej jako ostatní… podle mě je skinhead kdokoliv kdo se slučuje s kulturou skinheads a různými subkulturami.
SkinIvushe 12. 05. 2011, 15:13 hod.
reagovat | #35
Zdravím všechny pravý skinheads a skingirls. Máte moc krásné stránky a jen se chci zeptat jestli nevíte nějakou stránku kde bych sehnala skinhead poloviční kabát na holku jako měl HENDO ve filmu Romper Stomper jestli víte. Sháním už hodně dlouho nějaké 2roky :-/ a pořádný sem zatím nesehnala tak mám jen bombra. Děkuji za odpověď.
Majka 11. 04. 2011, 17:14 hod.
reagovat | #36
@Bahec: Tak já třeba zrovna kromě workingclassshopu a Streetpunk.cz o jiných nevim – pražská taky nejsem a předchozí bundu sem měla z Anglie.
Quenancy 09. 04. 2011, 9:49 hod.
reagovat | #37
@Majka: Streetpunk.cz – prijemna obsluha a dobry vyber, sem s nim naprosto spokojen!
Bahec 08. 04. 2011, 16:17 hod.
reagovat | #38
@Majka: v praze toho musí bejt, neni tam tak náhodou workingclassshop ? http://www.workingclassshop.cz/kontakt.php
Majka 04. 04. 2011, 18:15 hod.
reagovat | #39
Zdravim, potřebuju poradit. Na podzim jsem definitivně pohřbila svojí harringtonku (stav otřesnej) a ted’ shánim novou. Ale mam problém, ráda bych si jí zkusila přímo na sobě, s nákupem po netu mam celkem špatný zkušenosti. Poradíte někdo nějakej obchod v Praze? Díky
prokopbuben 17. 03. 2011, 19:00 hod.
reagovat | #40
chtěl bych se zeptat na něco ohledně tetování jak je to s křížkem na prstě ?
petko 27. 02. 2011, 1:40 hod.
reagovat | #41
Chcem sa spytat videl som uz dost neonacistov ktory mali harringtony nosia ich uz aj oni???a hlavne neonacistky ich maju :/
Marous 31. 01. 2011, 11:18 hod.
reagovat | #42
Já mám docela pěkný těžký boty od Bati, vadí mí na nich jen že mají vedle kaniček i po straně zip…
Michal 28. 01. 2011, 21:13 hod.
reagovat | #43
Chlapi, nemáte někdo zájem?Prodám originál „glády“ GLADIATOR, ne žádné napodobeniny.Jedná se o 8 dírky, barva zelená s černým žíháním(PEGASUS), vel.12.Stav velmi dobrý, nošeny občasně, bez poškození.Bohužel mi nesedí velikost.PC 3250 Kč, nyní 1500 Kč.
Adminovi se tímto omlouvám:-).
Michal Smolík 22. 01. 2011, 10:20 hod.
reagovat | #44
@Honza: Čau.U mě je to jiné,mám rodinu a nemůžu se někde prát před synem i proto chodím normálně oblečený.Jinak o postavě jsem nic neříkal.Vím že je jedno jak si velký,o tom jsem nic nepsal.
Honza 21. 01. 2011, 23:31 hod.
reagovat | #45
mislis si ze vse je jen o postve,jestli ano tak ses ubohej,never tomu jak clovek vypada ale co dokaze i hubenej udela dost.
Honza 21. 01. 2011, 23:23 hod.
reagovat | #46
souhlasim je opravdu jedno jak se oblikas,to mas pravdu,jsem sice mladsi o nekolik roku od tebe ale preferuju obleceni co se tika skinheads,jelikos mito prijde jako byse zato nekdo stydel a ja se zato nestidim a proto uznavam skis obleceni,proc nedat najevo co uznavam,ad ty svine fetacky vedi ze jsme tu,a neni to jen o fetakach ze.
-Pauky- 21. 01. 2011, 14:35 hod.
reagovat | #47
Zdravím, chtěl bych si koupit nějaké kanady. Líbí se mi klasické černé… Koukal jsem na netu a našel nejlevnější Steel za 1 800,-Kč. Neznáte někdo nějak levý obchod, kde by se dali koupit? Nemusíte to být zrovna Steel… Díky
Filip 19. 01. 2011, 23:07 hod.
reagovat | #48
@Michal Smolík: ahoj prosintě poslal bys mi taky tu stranku na shop v plzni dik
Michal Smolík 18. 01. 2011, 21:00 hod.
reagovat | #49
@Honza: Ahoj.V Plzni je obchod který věci i posílá na dobírku.Měl by být i na netu.zjistím tě adresu.
Honza 14. 01. 2011, 13:04 hod.
reagovat | #50
salute,prosim vas nevý někdo o nějakem odkazu na skinheadske veci… nasivky..atd.diky
Michal Smolík 27. 12. 2010, 15:21 hod.
reagovat | #51
@jířaan: Vždyt je jedno jak chodíš oblečenej,hlavní je čemu věříš.Nechodím nijak oblíkanej jako skin,protože je to moda a dneska se tak oblíká kde kdo.Mě je 35 let,jsem ostříhanej do hola a na prstech levý ruky mám vytetovaný SKIN,ale oblíkám se normálně.
Michal 26. 12. 2010, 10:37 hod.
reagovat | #52
Ahoj, měl by někdo zájem o trika z německé kolecke Lonsdale?Známej dovezl zásilku přímo z D a má tam asi 10 pánských triček(klasika, jednobarevné, nažehlovací logo na hrudi).Prodává kus za 450 kč.Michal
wolk88 24. 12. 2010, 15:35 hod.
reagovat | #53
prečo S.H.A.R.P. skinheads maju na znaku prilbu trojana? nechapem tomu prečo tá prilba,čo znamená?
petko 21. 12. 2010, 19:11 hod.
reagovat | #54
zdravim chcem sa spytat mam maskacove steely k akemu typu skinheads sa to da zaradit?pocuvam totiz oi a ska a dneska po mne strasne zazerali oikaci som vyholeny mal som lonsdale mikinu alpha ind. gate a maskacove steely cim to bude?
M-Anthropoi!D 06. 12. 2010, 20:52 hod.
reagovat | #55
@Michal: Takže nějak takhle? http://img225.imageshack.us/img225/8323/skin119moskva.jpg
filip 27. 11. 2010, 11:19 hod.
reagovat | #56
nevíte na jaké vebové stránce se dá koupit nějaké oblečení nebo alespon nášivky je tu fakt málo obchodů
horák 26. 11. 2010, 12:07 hod.
reagovat | #57
zdravim chci se na neco zeptat nosim v botach bile tkanicky a porad me vsichni osocujou ze jsen nejakej blbej bonehead a takle ale co jsem si zjistoval tak bile tkanicky nosili skinheads uz od pocatku sveho vzniku tak proc se rozsiril mytus ze bili tkanicky znacej neonacistu ??
Gekon 23. 11. 2010, 21:47 hod.
reagovat | #58
No, tak nejspíš mezi agroskiny.
Michal 23. 11. 2010, 3:20 hod.
reagovat | #59
Nazdar lidi chci se zeptat kam byste me zaradili kdyz byste me videli? Pac nosim bombera, mikinu everlast, maskace a kanady a co sem tak cetl tak samotnymu me to asi sedi u Oi!Skins. U nas sou tu jen sami Punkaci coz je dost dobre ae nechtel bych vypadat jak nacek to by pak bylo asi trosku blby
StayHuman 17. 11. 2010, 14:18 hod.
reagovat | #60
@Hermína: jestli bych se mohl třeba tebe,nebo někoho poptat.kolik dám za nový černý trojkový martensky
StayHuman 17. 11. 2010, 14:14 hod.
reagovat | #61
@jířaan: ´´kamaráde pokud chceě něco být jak ty říkáš,tak se nemužeš dívat na okolí.k plešce taky patří že občas dostaneš na budku a budku někomu rozmlátíš
daniel 08. 11. 2010, 22:05 hod.
reagovat | #62
hele a nevadí kdiž nosím kanady policejní
Miky :P 15. 10. 2010, 12:57 hod.
reagovat | #63
luxusní olečení to koukám na těch holkách to vypadá taky luxusně
VLK 19. 09. 2010, 1:03 hod.
reagovat | #64
@R,HESS: To není chlapec… to je dívka ty specialisto
nightman 13. 09. 2010, 21:48 hod.
reagovat | #65
zdravim schanim nejake polokosile fred pery,lonsdale a kosile-(kostickovane jemne) ben sherman lonsdale a fred perry pokud by se tu nekdo nasel kdo se neceho zbavuje ve vysledku mu to doma prebyva at mi napise na icq 465813222 na cene se snad dohodneme take shanim nejake botky dr.martens black 3dirkace nebo vinove tak desitky dekuji predem mozno i nejaky svetrik fred perry ci nejaka vesticka atd..
Jerry Wooody 03. 09. 2010, 13:41 hod.
reagovat | #66
K tomu že nemáš rád cikány mám jednu připomínku taky některé z nich nemusím tak mám takový heslo: Nesnáším nevypořádané zmrdy a to že 90% z nevypořádaných zmrdů jsou cikáni a zbylých 10% jsou fašouni mi je upřímě u prdele…
Howg
jirkaoi 31. 08. 2010, 16:06 hod.
reagovat | #67
@Bahec: děkuju za podporu:)máš pravdu..seru na ně..budu se tak oblíkat i kdby mě denně měli mlátit oi!oi!
Bahec 20. 08. 2010, 21:45 hod.
reagovat | #68
to jířaan: vole, vykašli se na nějakej sestřih nebo hadry pokud se ti líbí subkultura skinheads a aj se tak cítíš máš rad ska nebo oi s hrdostí se můžeš za skinheada považovat, ser na cikány ,ser na předsutky a hlavně…choď v tom v čem se cítíš nejlíp a užívej si života…šaty nedělaj člověka,pí pivo a užívej si s holkama.
The.Gallant.Crow 16. 08. 2010, 20:36 hod.
reagovat | #69
@hasak: Fakt? Tak to mám koukám doma raritku, a to jsem je původně chtěla prodat. Tak to ne, to si je nechám pomalu zarámovat
Brudrrr 07. 08. 2010, 23:28 hod.
reagovat | #70
Dobrej článek, akorát harrington je původně golfová bunda a ne kuchařská
jířaan 02. 08. 2010, 20:48 hod.
reagovat | #71
takhle moda se mi líbí rád bych byl skinhead jenomže já se prostě nesnesu s cagánama hlavně tam kde bydlím jsou s nima jenom potíže i když si jich člověk nevšímá tak pořád buzerujou a jak mile se někdo ostříhá trochu na krátko tak vyhrožujou že střískaj podřežou a já nevim co všechno jinak skinheads podporuji ve všeh ohledech ale sám být skinhead ten praví skinhead nemůžu
Lucia 01. 08. 2010, 11:41 hod.
reagovat | #72
Vysrat se na lidi co dělají ze sebe skinheady a říkají mi že se bombr kšandy a martenzky nenosí…nechápu to
Steffi 27. 07. 2010, 1:45 hod.
reagovat | #73
@kixa:
Boty KMM nejsou špatné
já mám třeba už třetím rokem SHARKy a nestežuju si.. ale už se nevyráběji škoda
Hermína 26. 07. 2010, 16:39 hod.
reagovat | #74
Jesti můžu doporučit boty tak určitě Marteny, ale kdo by chtěl něco levnějšího tak Boots and Braces…
Jiří 22. 07. 2010, 12:28 hod.
reagovat | #75
@Petr Krška: mrkni se na tuhle stránku http://www.modclothin.com myslim že sem ho tam viděl:)
Jiří 21. 07. 2010, 14:55 hod.
reagovat | #76
@Jerry Wooody: naprosto s tebou souhlasím ale když sou pro někoho klasické těžké boty cenově nepřijatelné jsou kanady snad jediné řešení ovšem že s kanadamy vz.60 nebudete vypadat nejlíp ale na aukru byly krásné britské kanady které se strašně podopabali botám od knightsbrigde.já mám také klasické těžké boty značku bohužel nevím protože jsou s druhé ruky a předchozí majitel také značku neví a samozřejmě také hodlám koupit marteny.ale ty kanady bez pásků by nemuseli vypadat zas tak špatně na první pohled.myslím že rozumným řešením by byly monkey boots jestli někdo neví co to je at se klidně zeptá.
Jerry Wooody 20. 07. 2010, 8:48 hod.
reagovat | #77
@Jiří: ono nevadí a nevadí…na jednu stranu skinhead by měl být elegán což s kanadama vz.60 po dědovi někdo těžko dokáže já sem nosil kanady (ruské a to bez pásku!) jen do té doby než sem nenašetřil na něco kloudného a teď mám B&B’s a šetřim na Marteny je to složitý holt no….
Jiří 14. 07. 2010, 23:35 hod.
reagovat | #78
pro telda…sem skin nákou tu dobu a už sem potkal dost lidí který měli právě kanady a když je pěkně naleštili tak to nevypadalo špatně takže bych řekl že to tak vadit nebude:)
telda 10. 07. 2010, 11:52 hod.
reagovat | #79
zdar hoši znamy mi řikal že skini nosily těžké pracovní boty a že mezi ně spadali i kanady víte co to je za boty ne? to sou ty co maj poliši,vojaci… tak se chci zeptat jestli to nebude blbý nosit kanady
murko 10. 07. 2010, 10:55 hod.
reagovat | #80
@R,HESS: tan chlapeček je holka
D
OiSnake 09. 07. 2010, 15:05 hod.
reagovat | #81
zdarec lidi… docela me dorazi co to sem pise za individua xD… docela smutny…. nejdriv nacek a potom hopik, kterej se poji si uspinit hadry xD…. tvle… ja sice nejsem skin, ale punkac… ale tohloe me docea irituje xD… Oi! Oi! Oi!… Oi! United lidi!!!!
Jirkaoi 25. 06. 2010, 12:11 hod.
reagovat | #82
oi!všem dobré články myslim že tam nic nechybí ale mam dotaz…mam glády stejně vysoké jako 3 dirkové ale místo tkaniček je mam na přezku chtěl sem se zeptat jestli to modě skins nějak vadí
Gekon 23. 06. 2010, 17:07 hod.
reagovat | #83
@Skamaniak: To je sice pravda, ale možná tak v Anglii. Uplně vidim, jak každej bude řikat klobouku „pork páj het“, místo toho, aby uplně jednoduše řekl skahučka. Zamysli se.
Skamaniak 23. 06. 2010, 11:58 hod.
reagovat | #84
V tom článku o pokrývkách hlavy:Nikdy sem neslyšel že by se tuomu rudeboyskýmu klobouku řikalo skahučka Co to je za nesmysl? Odjakživa to byl PORK PIE HAT!!!
Hans oi 22. 06. 2010, 10:52 hod.
reagovat | #85
Pochopte že pravý skinhead neni rasista ,ale oi
Petr Krška 21. 06. 2010, 11:28 hod.
reagovat | #86
Hlele klicu a holky – potřeboval bych sehnat U NÁS ten 3/4 kabát z Ovčí vlny. Nevíte, kde se to dá sehnat?? Jsem zoufalý už to nějaký čas hledám. Nechec se mi do Anglie, kvůli 1 kabátu – to by byl kurva drahý výlet…
Baryk 14. 06. 2010, 19:52 hod.
reagovat | #87
Oi, myslím že by nebylo špatné doplnit to taky o letní modu .. jen nápad..
nightman 04. 06. 2010, 22:24 hod.
reagovat | #88
prosim nech si nazor pro sebe nejake vytahane obleceni viz cekani velke vody:) to nemam zajem skinhead are the best a to zustane oii vsem
majkl 04. 06. 2010, 10:31 hod.
reagovat | #89
hej ja vas nechapu ty hadry vypadaji hrozne,tez nosim kanady a tak,ale jenom na venek abych si nezasral svy skolnihadry.skatovy hadry sou nej,aji hopersky,ale skinhedsky ne.
Tomáš 29. 05. 2010, 21:57 hod.
reagovat | #90
Já mám 10dírkové KMM dělajíse možu doporučit!!
laco 29. 05. 2010, 18:35 hod.
reagovat | #91
ja neviem podla mna lonsdale adt. su sportove znacky nie.??? ja npr.boxujem a nosim take znacky
vendy 16. 05. 2010, 10:40 hod.
reagovat | #92
a nevíte, proč se už martensky nevyrábí v anglii? proč si to nepodrželi? asi levnější výroba, jako u všeho, co?
(jsem se smutkem zjistila, že ty mé jsou taky made in china:()
Adam 28. 04. 2010, 21:56 hod.
reagovat | #93
@můra: Tak to teda nevim kdes na to prisel:)
alex 21. 04. 2010, 18:14 hod.
reagovat | #94
@goran: Lonsdale a pro neonácky??Hoši to jenom oni,hlavy vymaštěný to nosej,protože nevědí co Lonsdale znamená!!
Myslím že edice Lonsdale love colours jim nic neřekla,protože ty volové ani neumí anglicky:-))Asi to měli psát v Němčině:-)a nejlépe v obrázkovém provedení:-))
Ted jim pan Steinar dává nový směr..
Navíc už ho maj i vietnamci:-))Chtěl bych vidět toho nácka jak tam posílá maminku,aby mu koupila mikču Thor Steinar u pana šikmookého:-)))
hasak 08. 04. 2010, 13:41 hod.
reagovat | #95
KMM uz se bohuzel nedelaj
kixa 30. 03. 2010, 0:19 hod.
reagovat | #96
paragan a kde hodime rec? na pervers.cz?
Paragán 29. 03. 2010, 19:10 hod.
reagovat | #97
@kixa:
Nepokecáme jinde ? .. tu spamujeme :-!
kixa 29. 03. 2010, 18:20 hod.
reagovat | #98
pragan tohle uz je ale sexualni haraseni ne?
Paragán 29. 03. 2010, 14:38 hod.
reagovat | #99
@kixa: Na Lízinku
Bohúšovu kozenku
… a Věříš v Boha ?
kixa 28. 03. 2010, 23:58 hod.
reagovat | #100
hele a co treba botky KMM ??
kixa 28. 03. 2010, 23:55 hod.
reagovat | #101
Paragán – myslis jako kozenek jako koz? nebo kozenek co mam na hrudi?
)
Paragán 28. 03. 2010, 9:45 hod.
reagovat | #102
@kixa: Na zdraví všech kozenek
kixa 28. 03. 2010, 3:31 hod.
reagovat | #103
kluci nehadejte se.. ja vas mam rada aj bez penez..
Orel 25. 03. 2010, 19:37 hod.
reagovat | #104
@R,HESS: az nato ze to je baba
šulin Hrozný 25. 03. 2010, 4:04 hod.
reagovat | #105
@R,HESS: ty věci sou pro šampony a ne skins
iBi 22. 03. 2010, 14:39 hod.
reagovat | #106
Mily Rudko Heš,sleduj si svoje dr*nute stranky,nes*r sa do skinheads…ty si kkt aj so svojimi spolocnikmi,my sme subkultura!
goran 18. 03. 2010, 22:20 hod.
reagovat | #107
@R,HESS:
lonsdale je pasé len pre takých ako si ty hnusný neonacista.
dúfam že už sa tu neukážeš lebo toto sú stránky pre skinheads a nie pre hovada!
Paragán 17. 03. 2010, 12:49 hod.
reagovat | #108
Ja som viac militarista ako skinhead .. takže odporúčam kanady vzor 90 alebo 2000 … a šnúrky originál čierne .. tie biele by som na seba asi nedal …
Inka 15. 03. 2010, 21:16 hod.
reagovat | #109
To R,HESS: ach ty hloupý, ta fotka chlapečka je totiž fotka holčičky, víš…
Higa 13. 03. 2010, 10:36 hod.
reagovat | #110
zdar, co třeba dodat kabát typu crombie, kalhoty levis sta-prest s puky, ktery prostě nevyžehlíš:)
Gekon 12. 03. 2010, 8:38 hod.
reagovat | #111
@můra: V lednu jsem si kupoval 1460 a Made in Thailand :/
@R,HESS: Díky za zvednutí nálady hned po ránu, ty vřede
R,HESS 12. 03. 2010, 6:37 hod.
reagovat | #112
TEN CHLAPCEK CO POZUJE NA FOTKE „BOTY„ MA KOLKO 15? A 40KG A S „ BOTAMI„ HAHAHA TREBA NA SEBE MAKAT A TO TVRDI DETI!! ZIADNE CIGARY A CHLAST ALE ZRADLAO A CINKY… POTOM SA CUDUJETE, ZE VAS KTO CHCE ZMLATI NA ULICI….A JE BUDEM JEDEN Z TYCH…HAHAH
DALSIA VEC JE ZE LONSDALE JE DAVNO V PASE SKUSTE SI KUPOVAT VECI KTORE NIESU AJ NA CINSKOM TRHU… http://www.erik-and-sons.de NAPR. A NIE MIKINY Z CINY ZA 10 ECIEK.
můra 11. 03. 2010, 14:33 hod.
reagovat | #113
zdravím,
jenom na okraj, klasické martensky už se zase vyrábějí v anglii
mura
Zanechte komentář