The Mods | Rude boys | Skinheads | Suedeheads | Smoothies | Bootboys | Trads | Oi! Skins | Redskins |Kališníci| Nazi skins | SHARP
Skins se postupným vývojem rozdělili na několik skupin. Některé z nich přetrvávájí dodnes, jiné postupem času zanikly. Zažitá pověra, že skinhead musí mít holou hlavu a kanady je mylná, stejně jako ta, že bílé tkaničky značí Nazi skina.
Tento článek vám poví něco o historickém vzniku a vizáži všech hlavních odnoží a o tom, jak je navzájem rozeznat. Každá odnož má své jedinečné prvky, které slouží jako poznávací znamení a zároveň jako spojovací článek mezi jednotlivými skupinami.


Komentáře k článku
Xender 16. 03. 2010, 8:01 hod.
reagovat | #1
Tak mi někdo vysvětlete, co je člověk který se považuje za Skinheada, poslouchá především Landu, nosí težké boty, má plešku, nosí Ewerlat,Lonsdale, bombra, a není to přímo rasista, ale tady v ČESKU , nemá rád cikány,-Tim nemyslím všehcny-neboli černé, ale prostě ty kteří tady dělají bordel,nepracuji apd. Také má rád hodně svoji vlast, a považuje se také za Vlastence a zárověn skinheada. K jaké odnoži se má potom přikládat. Doufám že rychle odpovíte.(případně na e-mail, nebo sem)
Děkuji
Gekon 16. 03. 2010, 8:24 hod.
reagovat | #2
Já se za skinheada považuju, poslouchám Landu, nosim těžký boty, mám plešku, nosím Everlast, Lonsdale, bombra, nejsem rasista, a cikány co dělají bordel taky rád nemám (jenže stejně tak nemám rád bílou chamraď, co žije stejným způsobem života jako oni). Také mám rád hodně svojí vlast, považuju se za vlastence a skinheada, a přikládám se k Oi! skinheads. Stačí takhle?
sid 22. 03. 2010, 16:41 hod.
reagovat | #3
chci se zeptat a co rikas na romy co jsou slusni maji slusnou praci?
Lu. 22. 03. 2010, 21:35 hod.
reagovat | #4
Znám cikány, kteří jsou poctiví lidi, makají na sobě a v mnohých ohledech jsou morálně vyspělejší než mnozí bílí rádoby Češi… Je strašně jednoduché odsoudit, mít vůči někomu předsudek a s takovým názorem pak jednat. Například urážkami. Ale stejně tak se může skinhead setkat s ignorantem, který na něj přes ulici zařve, že by asi potřeboval ošukat negrem do řiti… A kde hledat problém? V tom, že máme demokracii a že z původních poctivých skinheads se svobodně odvodili BÍLÉ KEBULE? Lidi, kteří zapírají holocaust a sobecky si razí svou? Kde je pak ta svoboda…
JerryWoody 03. 04. 2010, 11:53 hod.
reagovat | #5
@Lu.: Demokracie a skinheads? co má co dělat politické zřízení se sociální subkulturou a ještě k tomu apolitickou.. skinhead na cikána zařve jen v případě, že jím bude ohrožen ale to by zařval i na důchodkyni s holí pokud by na něj šla …….Nazi není roven skinheads
ludmilka 16. 04. 2010, 20:37 hod.
reagovat | #6
tak vy buzeranti a ty plesky potrebujete mastičku na vlasy aby ste si mohli učesat patku nadavate ciganum dovolujete si na mladsy cigani sice nepracujou ale sou v pohodě kradou ale v malych aco vy češy znasilnujete maly miminka deti sestri mamy a tohle žadnej cigan neděla a pořad řikate naše země ale vy mate zem jinde tohle je nemecka zem a vy ste ji ukradli němcum tak co to keca vlastenci nesnažim nacky takže jenom pro přiště serte nato ste buzeranti a v těch hadrech co mate kanady atd vupadate jak buzici tak oco vam de dejte pokoj je to vaše země tak misto tech kravin pracujte a nedělejte volovini jank ja jsem česka koukne na na email mam tam foto mužu řict že jsy věřim a že jsem docela hezka mam cigana snim 2 děti a nic my nechibi….jinak si nechte narust vlasy protože vlastenci maj mit vlasy a nee plešky
Gekon 16. 04. 2010, 22:03 hod.
reagovat | #7
@ludmilka: Milá Ludmilko,
v první řadě tě musím pochválit za to, že jsi rozzářila můj den. Takhle krásný komentář jsem nečetl už pěkně dlouho. Moc pěkně jsi popsala nejen naše spoluobčany, moc pěkně jsi popsala i nás, holohlavé homosexuální germánské pseudovlastence, ale hlavně jsi moc pěkně mimoděk popsala sebe.
Dle tvé gramatiky bych tipoval, že jsi měla převeliké potíže i na zvláštní škole, což je možná jeden z důvodů, proč máš toliko ráda „cigány“, již tvoří víc jak 75% všech žáků těch speciálních škol. Dle věcného obsahu tvého příspěvku usuzuji, že dějiny nejspíše také nepatří mezi tvé akademické vzdělání no a dle toho, jak se tady tak o nás vyjadřuješ, mi nezbývá než konstatovat, že jsi obyčejná prachsprostá ubohá píča, co to nikdy nikam nedotáhla ani nedotáhne, píše hůř jak bezrukej slepej lobotomik a je blbá jak štoudev.
Nicméně nenech si do sebe kecat, jdi si za tím, čemu věříš, udělej si dalšího malýho spratka co bude „krást v malym“, bude brát podporu stejně jako ty a tvůj „cigán“, dál si vol levici a dál zamrdávej internet svými duchaplnými komentáři. Přeji pěkný večer.
pito 16. 04. 2010, 22:49 hod.
reagovat | #8
a co nekrást vůbec?hmm
kixa 17. 04. 2010, 7:06 hod.
reagovat | #9
vlastenci maji mit vlasy
Papouch 17. 04. 2010, 8:08 hod.
reagovat | #10
Ta holka je úplně mimo…
Rikua 18. 04. 2010, 11:13 hod.
reagovat | #11
Hele slečno, podlě mě Gekon to vystihl velmi pěkně, klidně s nima drž basu, ale neplet to sem. Copak tací lidé jako ty hledají na netu takovéhle stránky a pak tam píšou tyto komentáře a myslí si jak jim to ukázaly, a že jim skazila náladu. Ale mylsím si že náladu si nikomu neskazila, akorát se zae prokázalo jak to tady je. Mám takový pocit že si lehce retardovaná, protože jako zastávat se kohokoliv kdo krade? At už v malým to je jdeno, začíná to v malých věcech, a končí to jak?..Že jedště někoho přitom zraní?…Zajímvé….
jesuskin77 18. 04. 2010, 21:34 hod.
reagovat | #12
Přátelé, já myslím, že nemá cenu se snižovat na úroveň paní paní Lidmilky a raději jí popřát pěkný den a Boží požehnání, což tímto činím.
RobOi_69 27. 04. 2010, 17:46 hod.
reagovat | #13
BAGL75 01. 05. 2010, 7:10 hod.
reagovat | #14
HOLKA,JSI MIMO A OSTŘÍHEJ SE KONEČNĚ
pepa 10. 05. 2010, 17:06 hod.
reagovat | #15
hahaha nad vším tím co je tu napsáno se jen müsím zasmát,vy radoby skinheadi ani nevíte jak,kde,kdy a proč hnutí skinhead vzniklo,pánové kteří toto hnutí zakládali byli Páni skinheadi ne jak ti dnešní,vy jste jen banda prostoduchých rasistů,kteří našemu národu dělá ostudu,vy a vlastenci?přinejmenším ůsměvné,vždyť ani nevíte co to vlastenectví je,jsem čech jak poleno s německými předky,ale vy, vy jsi ani nezasloužíte aby jste v naší společnosti žili,mám manželku romku mam s ní dvě děti a co to nas na ulici zmlátíte?těžce pracujeme oba,já mám malou stavební firmu,manželka je prodavačka,oba odvadíme daně se kterých se pak financují ty vaše pochody a rozmlácený majetek obcí a policie, která by mohla dělat užitečnější věci a ne hlídat vygumované plešaté lebky,nahnat vás do lomu,tam by vás roupy přešli!!!!!!!!!
Rikua 11. 05. 2010, 19:37 hod.
reagovat | #16
Ty Pepo chtěl bych ti něo říct:
Za prvé ty asi víš hovno o vlastenectví, ted vyplívá to z toho co tady píšeš, taky dobré mít romky za manželku, tak to je husté, nevím no asi začínám být te n špatný rasista, ten jak má furt plešku a ani mě to nevadí…Kdybyses podíval na tyhle webowé stránky tak lehce zjistíš to že tady nejsou žádný „náckové“ ale to tobě je asi jendo. Inak to že máš za manželku cikánku je mi fuck , já také neodsuzuji všehcny kdo májí jinou pleť než-li bílou. ..A jinak si myslím že si trady nasral spustu lidí, tkaže doufám že se ve skutečnosti nepotkáme prootže si jenom blbeček který se snaží chránit Česko před tou špínou která sem furt leze, a cikáni tady v CR nejosu všichni špatné ale začíná jich tu být více a více, a doufám že už to brzo někod zastaví!…Ty co makaj, jako tvoje maželka-jeslti to je pravada:D-tak může být v pohodě, jenože sou tu takový zmrdi kteří čekaj jenom na dávky, dávky, televizy, a to je jejich celý živto….A nevím proč sem vůbec lezeš kdžy víš o čem to všechno je skinhead, vlastenec apo..:)
:-) 12. 05. 2010, 22:46 hod.
reagovat | #17
Najel jsem tu dnes čistě ze zvědavosti, ne z důvodu, že bych byl nějaky skinhead nebo, že bych měl jakékoliv podobné sklony… Jen mne čistě zajímají úplně základní vlastnosti, kterými se tato skupina(toto hnutí) řídí…Přečetl jsem pár článků, ale je to pořád kříže krážem a vím prakticky ho***… Byl bych rád kdyby někdy napsal. Jinak se, ale musím ozvat k výše uvedeným názorům a hlavně ke komentářy p.Pepy, ale zejmnéna p.ludmilce, které jak již zde bylo zmíněno zřejmně stěží udělala zvláštní školu, neboť její gramatika(uznávám měl jsem z diktátů vždycky 3jky a gramaticky neexceluji) je však na HRŮZOSTRAŠNÉ úrovni…Něco tak příšerného, nesmyslného a tupého jsem dlouho nečetl;-)…Toď vše…Hezký den.Oi!
:-)
chovik93 22. 05. 2010, 21:39 hod.
reagovat | #18
@Xender:
Chtěl by jsem se omluvit za své výroky na fóru.Chci říci,že jsem rasista,ale né jakože bych je mlátil atd,ale vadí mi jejich výhody v tomto státě,a jak se chovají.
Prosím tedy o prominutí a pochopení.
Petr Krška 27. 05. 2010, 10:45 hod.
reagovat | #19
@Gekon: ODPOVĚDĚL BYCH ÚPLNĚ STEJNĚ – ale už se časem zapomělo třeba na drogy v ulicích a AKTIVNÍ ODPOR vůči politikům – dneska už má každý jenom na hubě a hovno z toho – já jsem 2 měsíce bydlel u mojeho otce na IRSKO-ANGLICKÉM pohraničí a tam slovo SKINHEAD bylo svaté, jako Kristus pro věřící a oni se tam normálně střílí pistolema, hází po sobě flašky, bodají nožema a celý týden od rána do rána chodí a spí na ulicích a hrdě brání svou víru, své území a svou čest. TOTO JSOU PRAVÍ SKINS A PUNKS !!!!! Klaním se jim OI OI OI!!! Když jsem se vrátil do ČR, tak jsem si oholil hlavu a dodnes jsem vděčný za tu zkušenost – je to už 3 roky zpátky, je mi teprve 19 let, ale toto mi vydrží navždycky, jenom mě mrzí, že pro všecky jsme jenom špíny a hajzli a bůh ví co ještě a nikdo se nezamyslí nad tím, jak to doopravdy je. Naše banda se rozpadla a já jsem zůstal úplně sám – už nemám žádné kamarády, kteří by semnou chodili po ulici a byli rádi za to, že máme jeden druhého. A čeští skins už jenom chlastají o výkendech v hospodě a to je tak asi jediná aktivita co znají poslední dobou. Já nosím 24 hodin denně v kapse vystřelovací kudlu a nemám jí u sebe ze srandy!!! Když mám nějaký názor, tak si za tím KURVA STOJÍM !!!! Petr Krška OI!!!
Rikua 27. 05. 2010, 20:15 hod.
reagovat | #20
@Petr Krška:
Upřímě to co jsi tu napsal dokáže velice potešit. Dokážu tě pochopit, a doufám že to tady za chvíli bude ajko v té pohraničí Anglie..bylo by to moc fain, a souhlasím s teou…když mám NÁZOR stojím si za tím at se děje co se dějě)
Petr Krška 27. 05. 2010, 21:41 hod.
reagovat | #21
@Rikua: Díky – ten komentář mi zvedl náladu.
Petr Krška 28. 05. 2010, 7:41 hod.
reagovat | #22
@ludmilka:
:D:D:D:D TEDA TAKOVOU KUNDU ZASRANOU JSEM DLOUHO NEVIDĚL – na hlavu mi nikdo srát nebude – já se nenechám !!! My máme bohatou historii a jsme SLOVANSKÝ NÁROD a naše kořen jsou jedny z nejstarších vůbec v celé evropě a s GERMÁNAMA nemáme nic společného – snad jenom budky na hraničním přechodě – to je jedna věc! 2.) Přestaň nás urážet svými výmysly. 3.) Krást se nemá vůbec a né „v malém“. 4.) Proč máme makat, jako kototi na šachtě, ve fabrice, v obchodech, jezdit s kamionem, volat do telefonu a podobně, když takoví lidi, co nic nedělají sedí doma na prdeli a žijou z NAŠÍ výplaty KURVA !!! Tak já půjdu na úřad práce taky – no nemám pravdu?? Je to lepší, než vztávat ve 3:00 do roboty a ještě k tomu si dodělávat maturitu jako pičus. Nejlepší, co člověk může chytnout je tvrdohlavý debil – komu není rady, tomu není pomoci !!! Zas po ránu perfektní nálada. Já mám doma taky „cikánku“ – její otec je cikán a její maminka je bílá, ale nikdy by mě nenapadlo sklánět se k nějakému rasismu – ta moje holka je ještě k tomu HLUCHONĚMÁ a naučila mne třeba znakovou řeč, její otec – v plném invalidním důchodě ještě pracuje a dře jako bulhar, aby měli nějakou tu korunu, její mamka dělá 3 směnný provoz ve fabrice a její sourozenci robí taky všichni – nikdy nikdo z nich nic neukradl, chovají se jako slušní lidi a nedám na ně dopustit. Proč to u nich jde a u vás ne??? Moje holka taky nosí těžké boty a je ráda, že si tu hlavu oholím, poté, co jsem jí to řádně vysvětlil je hrdá na to, že jsem skinheadem a já jsem na to hrdý samozřejmě taky!!!!! Když jsem poprvé viděl jejich rodinu, tak jsem jim podával ruce a myslel jsem si, že podle toho pohledu mě asi zadupou do země, ale večer jsme šli na pivo, já jsem se rozpovídal a dneska můžu zavolat klidně o půl 3. ráno, že mám nějaký problém a nemusím se bát, že by mi s tím nepomohli – mají mě rádi, tak co jako. Jestli někdo dělá bordel, tak ti ZKURVENÍ, ZASRANÍ, POJEBANÍ, VYPIČENÍ NÁCKOVÉ, ale NE SKINHEADS – oni SKINHEADS nikdy nebyli a nebudou !!!!! Protože jsme tady MY a MY SI NENECHÁME UKRÁST NÁŠ KULT!!! Takže asi tolik. A taky ti přeji perfektní den doma u televize, zatím co já budu robit – nazdar !
Petr Krška 28. 05. 2010, 7:53 hod.
reagovat | #23
@Petr Krška: PS : Je velice smutné, že zoufalý skinhead založí moc hezký web, který má lidem sdělit pravdu přímo od zdroje a zase se najde kretén, který všechnu snahu přivede nazmar !!!! On se s tím chudák dělá jako debil a zase jsme skončili u toho samého. Je tady naše historie, popis toho co ctíme a uznáváme a lidi jsou stále blbější a blbější a stejně si to ani nechcou přečíct. Myslím, že to muselo dát velikou práci – tenhle web a nikdo si toho neváží. To jsem prostě „MY ČEŠI“. Co vám mám na to říct…
Hitt 03. 07. 2010, 2:41 hod.
reagovat | #24
Ja nikomu nezazlivam jeho viru,at si veri v cokoli ,ale at neublizuje lidem,a nebere si zakon do vlastnich rukou.Skinheads jsou lidi kteri se neumi jinak zviditelnit tak jedine nasili ,to je jednoduche i pro takove pitomce jak jsou oni.
Petr Krška 03. 07. 2010, 15:09 hod.
reagovat | #25
@Hitt: Proč na nás vidíš jenom to špatnou stránku?
Hitt 03. 07. 2010, 15:39 hod.
reagovat | #26
Ukaz mi ty dobre stranky.Ja si myslim ,ze kladne jsou jen pro Vas, ne pro vsechny.
Petr Krška 03. 07. 2010, 17:31 hod.
reagovat | #27
@Hitt: Každý vidí a myslí si pouze to, co chce. Jestli si myslíš, že jsme jenom neomalené prasata, co se nedívají nalevo a napravo a ničí šecko okolo a mrzačí každou živou bytost, tak se musím dlouho smát. Jsme lidi, stejně, jako včichni ostatní, akorát když se nám něco nelíbí, tak se proti tomu umíme postavit, aniž by jsme se museli někoho ptát, nebo se někomu zodpovídat.
Hitt 03. 07. 2010, 23:29 hod.
reagovat | #28
A to je ten kamen urazu.Od to ho oragany cinne v trestnim rizeni a policie.Ja si myslim ,ze v prvni rade by mel kazdy starat sam o sebe a ne o druhe.
Petr Krška 05. 07. 2010, 11:02 hod.
reagovat | #29
@Hitt: My se nestaráme o druhé, ale o to, co je pro nás nejlepší a nemáme potřebu ohlížet se kolem sebe. Uvědom si, že jsme armáda ( čili válečníci ) a ti jdou přez mrtvoly. Ale my nikoho v ničem neomezujeme – jenom nemáme rádi, když se nám někdo staví do cesty.
Hitt 05. 07. 2010, 12:33 hod.
reagovat | #30
A ty patris ke ktere te odnozi? Ty patris mezy ty co mlatej cikany a s chvaluji Vitkov?
Gekon 05. 07. 2010, 12:53 hod.
reagovat | #31
Co to tady rozjíždíš za hovna? Jaký válečníci?
Hitt 05. 07. 2010, 13:04 hod.
reagovat | #32
Tak ted to nechapu,ze by Gekon byl jina odnoz? Ty nejsi valecnik? Gekone!!!!!!!!!
Gekon 05. 07. 2010, 14:08 hod.
reagovat | #33
Skinheads za nic nebojujou, kristepane! Správnej skinhead se nezajímá o žádnou politiku, akorát o svůj život – o svou muziku, o svoje kamarády, o svoje pivo, o svoje ulice, aby v nich nebyl bordel, ale nějaký sračky typu skinhead válečník?! Bože na nebi, ty vole…
Hitt 05. 07. 2010, 20:33 hod.
reagovat | #34
To co jsi ted napsal Gekone dava nejaky smysl.Tak nejak si myslim ,ze skini by meli byt. V zadnem pripade ne fasisti atd.Mozna kdyby jste dali pokoj cikanum ,brali by Vas jinak.
korda 13. 07. 2010, 18:17 hod.
reagovat | #35
@Gekon: Výborně ,líp už se ji snad ani odpovědět nedalo;)
Matthew 14. 07. 2010, 9:37 hod.
reagovat | #36
právě teď posloucham Landu, nosim kanady, na Everlast, Lonsdale a bombra zrovna nemam prachy, ale přikládám se k oi!
Matthew 14. 07. 2010, 9:39 hod.
reagovat | #37
cikány co nepracujou taky nemam rád, ale rasista ani za nic nebudu
Steffi 14. 07. 2010, 10:54 hod.
reagovat | #38
for Xender // Tak jestli že znáš někoho takého, tak je to jeden z řádu Landovců, a většinou tihle kluci se přikládají k názoru, co se týče kališnictví a českého vlastenectví až nacionalismus… Jenže vetšina z této společnosti jsou takový, že je omrzela vlastenecká liga jako taková a hledají zázemí u česká fašistů =o)
Steffi 14. 07. 2010, 11:04 hod.
reagovat | #39
@Gekon:
Hlavně o svoje pivo ! Z mojho škopu nikdo pít nebude vid´? =oD
Gekon 14. 07. 2010, 16:34 hod.
reagovat | #40
@Matthew:
Ty jsi taky jeden z těch blbečků, co si myslej, že když budou nosit Lonsdale (Everlast bych tam fakt neřadil) a poslouchat Landu a mít na noze nějaký posraný kanady se zámkem, nad kterejma skinhead hodí šavli, tak že tohle z tebe udělá skinheada? Je mi na blití…
Matthew 15. 07. 2010, 8:41 hod.
reagovat | #41
o sobě říkáte to samé a mě pokládáte za špatného!
Lucia 15. 07. 2010, 9:01 hod.
reagovat | #42
Celou dobu jak piča nadávam na skinhead..Ale pak sem potkala někoho kdo to změnil..Nechápu jak někdo može odsuzovat skinhead.Jsou to normální lidi jako každej jinej..Jenomm kvoli tomu že dělaj to co dělali ty skinhead v Anglii že vyháněli cizince který nám brali práci jako dnes,,Jsem skinhead a nestydim se za to…
HItt 17. 07. 2010, 15:13 hod.
reagovat | #43
K jake odnozi patrili ti co zapalili ten barak ve Vitkove? Co na tohle rikate? Tohle znamena byt dobrej nebo pravej skin?
Gekon 18. 07. 2010, 4:33 hod.
reagovat | #44
@HItt: To znamená, že sis očividně tenhle web nepřečetl. Byli to zkurvený náckové, a házet někomu do domů zápalný lahve asi moc v pořádku neni.
Jiří 18. 07. 2010, 16:34 hod.
reagovat | #45
souhlasím s gekonem v pořádku to fakt neni a ty co tam naházeli ty zápalný lahve opravdu nebyli žádní skins ale pojebaný náckové-boneheadi
Jack 22. 07. 2010, 8:19 hod.
reagovat | #46
Jak si správně napsal Gekone, Skinheada z nikoho neudělají boty, hadry a vlastně ani žádná hudba (btw Landu nemůžu ani slyšet když už jsme u toho, ale to je jedno). Musí to být něco uvnitř, něco co Tě donutí postavit se k čemukoliv co tě štve čelem a neposrat se při tom. Tím, že už sem „oldschool“ pleška a prošel sem se v době minulé bohužel i se skupinkou pěkných debilů (ne takovej mazec jako třeba Vítkov, ale přece jen solidních radikálů), troufám si říct, že zapřisáhý rasismus a samozřejmě i jakýkoliv politický extremismus vede leda tak do prdele, ale že ani teď pořádně nevidím cestu jak sdělit okolnímu světu, že Skinhead nemusí nutně znamenat rasistu a palici vylízanou, ale že je to třeba jen někdo, kdo se nebojí projevit když o něco jde. Taky myslím, že mezi rasismem a odporem k cikánům v ČR může být hustý rozdíl. Rasista rozhodně nejsem, protože spousta mých kamarádů jsou černoši se kterýma minimálně sjíždíme „skáčko“ a cikány vidím kolem sebe jak černé tak bílé a neberuje je jako dvě rozdílné skupiny. Pořád je to jedna svoloč na kterou všichni pracujeme a které sem kdykoliv ochoten postavit se OSTŘE na odpor.
Tolik tedy můj příspěvek a přeju hodně zdaru všem co ještě drží pohromadě.
HItt 22. 07. 2010, 18:17 hod.
reagovat | #47
Jacku to jsi napsal pekne. Mozna kdyby to tak vsichni brali tak jak to beres ty , mozna by skinheads meli jnaci ohlas nez maji ted. Ale v ceskych palicich je zaryto ,ze skinheads jsou rasisti, nackove atd. Tak jako cigani sou pro vsechny zlodeji, nemakacenka atd.
Vojtěch Mazáč 22. 07. 2010, 22:07 hod.
reagovat | #48
@pepa:
Tákže pepo……..
Je mi 23 což znamená že sem ultra mega mládě! A jak skinheadi vznikly? Né nadarmo se udává rok 69 ale tomu tak není……vznikly již mnoho dříve a to spojením kultury Anglických měst (mládeže) a Jamajčanů kteří tomu dodali svůj klasický šmrnc a bomba hudbičku. Jde a šlo o apolitické názory a o to aby člověk zůstával člověkem a hájil si své morální hodnoty (prostě budeš dělat bordel dostaneš po držce) holé hlavy vznikly v docích n abřezích kde tehdejší „zakaldatelé“ makali jak šrouby a byli nasraný na Franciouze kteří se jim vysmívali když měli aplici plnou dechtu, těžký boty? to šlo časem ale originálem byli něco jako pohorky, klasický dělničáky. Jinak fashos, white power a podobně sem kupodivu zavítalo z „mírumilovné“ ameriky tam se to zpískalo, ty hovada si prostě ukradli kulturu a název ale už ne myšlenku která v Anglii je silně respektována, hájena a lidé jí ctí a uznávají…….tam si nepřečtou an webech píčoviny jako píšeš ty a paní víše, tam vědí o co de a ne jako to stádo ovcí co kouká na NOVU a ví všechno uplně jasně! a závěrem ahOi!
Gekon 23. 07. 2010, 14:41 hod.
reagovat | #49
@Vojtěch Mazáč: V podstatě se s tebou dá souhlasit (až na ty hrubky), ale něco bych vytknul -boneheads víceméně vznikli v Anglii díky British National Front, až poté se rozšířili a masově proslavili v USA a jiných zemích.
Vojtěch Mazáč 24. 07. 2010, 16:02 hod.
reagovat | #50
@Gekon:
to to lítá samo……
jo hrubky…….já nemyslim když piju
nemyslel sem boneheads ale skinheads jako tokový, zpočátku nikdo neznal nějaké SHARP a Oi, a kališníky a bone a podobně……..byla to jedna parta, až o něco později se to začalo trhat těmito směry a malinko lišit názory
Zanechte komentář