Nazi Skins

The Mods | Rude boys | Skinheads | Suedeheads | Smoothies | Bootboys | Trads | Oi! Skins | Redskins |Kališníci| Nazi skins | SHARP

Vznikli z nacistické odnože Oi! scény. Měla to na svědomí nezaměstnanost, která byla přisuzovaná hlavně přistěhovalcům, kteří „ubírali“ zaměstnání rodilým Britům. A toto je perioda, kdy vstupují do hry myšlenkové proudy extrémní pravice. Po celý čas získávala extrémní pravice do svého spolku lumpen-proletariat. Ale hnutí skinheads tomuto pravidlu dosud unikalo. Právě to, jako počáteční absence přesné politické ideologie hnutí silně přispělo k proniknutí jistých hanebných idejí mezi ty určité.

Národní fronta a její společníci se samozřejmě pokoušela úplně obsadit tuto scénu, ve které se nacházela vykořisťovaná mládež mající chuť reagovat, ale bez pravého svědomí a politické kultury. Skinheads začali pomalu směřovat k politickému myšlení a jeden z hlavních aktérů této přeměny byl Ian Stuart Donaldson. Ian založil roku: 1977 kapelu jménem Skrewdriver. V roce 1979 založil malou politickou stranu (White Nois), o kterou se zajímala Britská nacionalistická fronta (BNF). O dva roky později se Donaldsonova politická stranička přejmenovala na Blood & Honour club. Skupiny v čele se Skrewdriverem s texty o rytířích, vikinzích, cti apod. začínají tvořit White power music, později si vytvořili vlastní hudební styl – RAC (Rock Against Communism = Rock proti komunismu). S vlnou nacionalistických názorů stoupá počet kriminality a násilných útoků proti černým lidem.“Ultrapravičáci“ na sebe stahují pozornost médií a lidé začínají odsuzovat skinheads.

Od těchto lidí se distancují stále nepolitičtí skinheads. Vzniká celoevropské společenství postavené na propojení neonacismu s neofašismnem. V roce 1981 se hnutí šíří do Ameriky, kde už měl rasizmus již dost silné kořeny. Zde byli skinheads považováni za nástupce Ku-Klux-Klanu, tedy za jakési ochránce čistoty bílé rasy a morálky. I přes represivní pokusy amerických policejních složek se Spojené Státy dostaly do pozice jedné z tradičních bašt této organizace. Američtí WP Skinheads byli zúčastněni na akcích Hammer Skins, American nazi party nebo White aryan resistance. Skinheadům kteří smýšleli rasisticky nebo xenofóbně (tj. nedůvěra, odpor k zevnějšku v tomto případě přistěhovalců) se říká Boneheads (ve slangovém překladu: hlupák, tupec). V první polovině 80. let se toto hnutí dostalo i do Evropy, zejména do Německa a Itálie. Toto hnutí je většinově neofašistické.

V Německu se dostává na neonacistické pozice (svou roli zde hraje také historie Německa, kde zažité kultury a tradice sehrály své). Tito „exportéři“ se ve valné většině ztotožnili s „učením“ nacismu, jmenovitě s nacionálním socialismem Adolfa Hitlera. S tím také souvisí používání nacistické terminologie a znaků.

Při spojení Evropských neonacistů sehrála velkou roli organizace Blood & Honour. Jedním z hlavních úkolů se stalo zpochybňování fašistických válečných zločinů a propagace pohlavárů Třetí říše (A. Hitler, R. Hesse, …). Ona časová ztráta oproti Anglii byla nahrazena bezmeznou oddaností a zapáleností nových „proroků“. Vlivem příchodu Boneheads na scénu se hnutí skinheads podobá bloudění kriminálníků, a to díky několika skupinkám boneheadů, kteří jsou dnes jen velmi vzdálenými napodobeninami původního skinheadského hnutí.

Rádi se oblékají do oblečení Thor Steinar, Troublemaker, Grassel,Pit Bull apod. Čeští neonáckové se rádi paktují s Dělnickou stranou, Autonomními nacionalisty a Národním Odporem.



Komentáře k článku

Maroš 02. 10. 2011, 19:16 hod.

reagovat | #1

LACO! Vieš čo ma na tebe zaráža? To že tak miluješ Slovensko,chceš aby patrilo len Slovákom ale to že píšeš jak romáč ktorý nepreliezol ani základku to ťa neserie….:D

 

Kouda 08. 09. 2011, 23:59 hod.

reagovat | #2

Hans 05. 06. 2011, 15:14 hod.

reagovat | #3

Kdyz uz tak neonaciste a neonaciste se netahaji s DSSS my jsme cisti nacionaliste mozna jsem tam se nekdo najde co spise nacismus ale prevazne DSSS se sklada s tistich nacionalistu!!!!!!

 

Any 20. 05. 2011, 17:25 hod.

reagovat | #4

Děkuju autorům. V tomhle světě se zatím moc nevyznám, ale teď už mám alespoň trochu jasno ;) . I když vlastně rasismus jako takový nikdy nepochopím, protože podle mě nelze člověka trestat za to, co si nemůže vybrat. Ale je to jenom názor, nefandím si, že bych změnila svět. Mějte se a ještě jednou díky.

 

Lexa Novák 14. 05. 2011, 20:04 hod.

reagovat | #5

Autorům tohodle vebu bych chtěl poděkovat protože chápete jak by měl pravý skinhead vypada. Někteří lidé se myslí že skinheadi se z devadesati procent fašisti já osobně jim to brát nebudu ať si myslí co si myslí ale pravý skin není a nikdy by neměl být fašista a jestli je tak si neváží toho že je čech a nebo angliča …

 

Petr Krška 31. 03. 2011, 9:56 hod.

reagovat | #6

@Náhodný Kolemjdoucí:

Náhodný kolemjdoucí mě asi hodně zná, když tvrdí takové věci. :D Nemám potřebu se tu dohadovat, ani obhajovat – příjde mi to dětinské.

Moji kamarádi mě znají víc, než dobře a je mi celkem jedno, co se o mě kde vykládá – já mám akorát legraci z takových debilů, kteří nejsou schopní ani vyjádřit svůj názor pod svým pravým jménem a nebo to říct do očí.

 

Náhodný Kolemjdoucí 28. 03. 2011, 21:15 hod.

reagovat | #7

Pro všechny zúčastněné:Petr Krška je největší trouba na celém ostravsku.Nikdy si v Ostravě na žádné nácky nedovil,maximálně na nějaké kinderáky.Pořád tady čtu,jak někomu chce bodnout kudlu do břicha a jak ho vychovali skins z Anglie a opravdu se kvalitně bavím:-)))

 

Marous 28. 01. 2011, 15:12 hod.

reagovat | #8

Good photo!

 

zadek 14. 12. 2010, 23:03 hod.

reagovat | #9

@PANKY71: no jo no .. stejne to nechápu ale .

 

PANKY71 01. 12. 2010, 22:23 hod.

reagovat | #10

@zadek:
ČAU, NIC O TOM NEVÍM ALE TO ŽE HRÁLI PROTI KOMUNISTŮM NA PRAVICOVÝM KONCERTĚ JEŠTĚ NEMUSÍ NIC ZNAMENAT…
Tady kdysi taky byli všichni proti levici a neznamenalo to že se jinak měli rádi… mohli tam mít nějakýho starýho kámoša kterej je tam vzal…. ale to je jen domněnka, žádný fakta….:-)))

 

zadek 01. 12. 2010, 22:01 hod.

reagovat | #11

@Petr Krška: to bych taky rád . docela mě to zaskočilo .

 

Petr Krška 26. 11. 2010, 11:40 hod.

reagovat | #12

@zadek: Hej na tohle bych ti rád odpověděl, ale samotného by mě to zajímalo, stejně jako tebe. Taky jsou to moje oblíbené kapely. Možná, že se tu najde někdo všeznalý, co nám o tom řekne víc.

 

zadek 25. 11. 2010, 23:01 hod.

reagovat | #13

@zadek: DOČKÁM SE ODPOVĚDI?

 

zadek 08. 11. 2010, 15:20 hod.

reagovat | #14

KDYŽ UŽ JE TU ZMÍNKA O ´ROCK AGAINST COMMUNISM ´RAC… TAK PROC NA TĚHLECH STRÁNKÁCH http://www.rac-bohemia.szm.com/index.html JE ZMÍNKA O 4SKINS http://www.rac-bohemia.szm.com/his4sk.htm A THE LAST RESORT ? NEBYLI NÁHODOU ROCK AGAINST COMMUNISM SPOJENÝ S FAŠOUNAMA KDYŽ TO ZALOŽIL TEN STUART? JEN BYCH PROSIL O VYSVĚTLENÍ 4SKINS A THE LAST RESORT ZROVNA PATŘÍ MEZI MOJE OBLÍBENÝ KAPELY . A TOHLE SEM NEPOCHOPIL .DÍK ZA ODPOVĚĎ

 

Miky :P 23. 10. 2010, 9:10 hod.

reagovat | #15

Přemýšlela,ale tak prostě k něčemu užitečný jsou,k něčemu né,spíš nevim proč jako jedou i do Punkeru kvuli tou je nesnasim.
Newim no,NáCek Skin Discant Punker stejne sme kazdej stejnej

 

PANKY71 21. 10. 2010, 7:06 hod.

reagovat | #16

@Miky :P :
A jak si myslíš, že by to pokračovalo kdyby se všech „barevnejch“ zbavili? další by byli čtyřprocentní, potom by si vybrali zase někoho.. no prostě každej kdo by jim nešel pod fousy by se pakoval a nemusel by být nutně jinak barevnej než oni… Nad tím jsi ale asi nikdy nepřemýšlela, že?

 

Petr Krška 20. 10. 2010, 7:22 hod.

reagovat | #17

@PANKY71: To je pro ně typické.

 

PANKY71 19. 10. 2010, 21:55 hod.

reagovat | #18

NE…. POKUD SI NĚKDO ZASLOUŽÍ, TAK NAKLÁDAČKU DOSTANE, ALE NE JEN KVŮLI TOMU JAK VYPADÁ, TO JE MĚ SRDEČNĚ JEDNO… JENŽE ONI SI JE VYBÍRAJÍ Z PŘESVĚDČENÍ A VĚTŠINOU JSOU POSÍLENI SILOU DAVU (VÍC NA MÍŇ) TO JSOU PAK VELCÍ HRDINOVÉ

 

PANKY71 18. 10. 2010, 20:37 hod.

reagovat | #19

@Miky :P : JÁ TĚ NIČÍM NEURAZIL, leda vlastním názorem ale jinak jsem tam nepoužil žádné křivé či sprosté slovo ani nic podobného. a pokud se nepřeneseš přes „mimo mísu“ tak to je s tebou špatné…:-)))

 

Miky :P 18. 10. 2010, 15:27 hod.

reagovat | #20

Niu,nemusim nácky ae sem ráda že mlátěj cikány :D ciž je v pořádku,jen to nekdy prehanej ae ja fakt nevim jo,a simtě neuřážej taky sem te neurazila :D

 

Petr Krška 18. 10. 2010, 7:18 hod.

reagovat | #21

@SkinHead69: S tebou bych dal po pivku !!!! Oi !!

 

Petr Krška 18. 10. 2010, 7:14 hod.

reagovat | #22

@PANKY71: Hezky rečeno ( ta poslední věta ).

 

PANKY71 18. 10. 2010, 0:32 hod.

reagovat | #23

@Miky :P : Tak opravdu nevím, co tím chtěl básník říct…. to že má někdo nějakej styl je v pořádku, ale pokud omlouváš to že je někdo nácek, tak seš mimo mísu a je to špatně… navíc styl nácek ani neznám…. to je věc mozkovny a ne oblečení…

 

Miky :P 15. 10. 2010, 12:48 hod.

reagovat | #24

Hej !
Myslím si že každej z nás nesnáší,když se mu někdo sere do stylu a jelikož oni mají styl Skin a Někdo je zase Nácek je jejich věc,Nic mi do toho není ale hádáte se tu o něčem uplne zbytečnym,Tak proč se na to koukate na tu stránku kdyz Nemáte rádi skiny?Nikdo vás nenutí an to koukat a už vůbec tim skinem bejt ne??
Můj názor

 

PANKY71 13. 10. 2010, 11:57 hod.

reagovat | #25

@Aryan Rebel: SEŠ MAXIMÁLNĚ NÁRODNÍ PIČIONALISTA… nikdo normální tam totiž být nemůže

 

Ramm Dave 11. 10. 2010, 17:18 hod.

reagovat | #26

@Aryan Rebel: Debile….Ty jsi určitě chytrý jak šalamouncký hovno.

 

Aryan Rebel 10. 10. 2010, 21:47 hod.

reagovat | #27

Tady je to koukám samej specialista a odborník přez ideologie :D Běžte si radši hrát na píseček a nepište tu o věcech, o kterých víte hovno… Já jsem Národní Socialista a hnutí Skinheads je celý padlí na hlavu… sbohem…

 

Ramm Dave 07. 10. 2010, 14:02 hod.

reagovat | #28

@eugene: Aby tam nedali tebe vole.

 

eugene 29. 09. 2010, 14:54 hod.

reagovat | #29

ty vole antifa skurvena dete do plynu antifaci

 

PANKY71 28. 09. 2010, 21:57 hod.

reagovat | #30

TAK TY JSEŠ ÚPLNEJ GRAFOMAN ČLOVĚČE…:-))) KROMĚ TOHO ŽE JSEM VOLIL TAKY VÉČKA, TAK TOHO MOC SPOLEČNÝHO NEMÁME… HRANICE BYCH NEZAVÍRAL, (NEMÁ TO CENU) ZŽDYCKY NÁRODY PUTOVALI PO SVĚTĚ A TAK TO I BUDE..JE TO OBYČEJNEJ KOLOBĚH…. STÁTY, VLÁDY, KRÁLOVSTVÍ a jiné POSTUPNĚ NABÍVALI NA SÍLE A POTÉ ZASE ZAPADLI DO UŠEBNIC DĚJEPISU… POLITICI JSOU NA CELÉM SVĚTĚ STEJNÍ, NEJSOU JINDE LEPŠÍ A U NÁS HORŠÍ… TADY JEN VYUŽILI HLAVNĚ V PRVNÍ PŮLCE DEVADESÁTEJCH LET TOHO ŽE NIKDO NEVĚDĚL KTERÁ BIJE A TAK DOJILI JAK MOHLI. Z TOHO CO PÍŠEŠ TAK SEŠ NĚCO MEZI ANARCHISTOU A NACIONALISTEM. TAKOVEJ ZAJÍMAVEJ MIX…. A POKUD SI MYSLÍŠ ŽE JS JEDINEJ KTERÝHO ŠTVE POLITIKA VŠEM OSATNÍM JE TO JEDNO TAK SE PLETEŠ. A ČESKEJ NÁROD VYMÍRÁ, TO JE FAKT A POKUD NEBUDE MÍT KAŽDÉ MANŽELSTVÍ MINIMÁLNĚ TŘI DĚTI TAK TO TAKHLE I ZŮSTANE. A BOHUŽEL JE TAKOVÁ SITUACE ŽE KROMĚ KŘESŤANSKÝCH RODIN MOC JINÝCH VÍCEČETNÝCH ČESKÝCH RODIN NENAJDEŠ. UDĚLÁŠ S TÍM NĚCO? JÁ SE PŘIZNÁM ŽE NE.
TAK TO JE ASI TAK VŠECHNO CO JSEM CHTĚL NAPSAT…
POKUD NENÍ ČLOVĚK SVIŇA, TAK JE MĚ ÚPLNĚ U PRDELE JAK MLUVÍ A JAKOU MÁ BARVU. A TAK JAK TEĎ HROZÍ MUSLIMOVÉ, DŘÍV HROZILI MONGOLOVÉ, TURCI, HUNOVÉ A KŘESŤANÉ JIM TO ZASE OPLÁCELI JEJICH SLAVNEJMA KŘÍŽOVEJMA VÝPRAVA.. A KDO NA TO VŽDYCKY DOPLATIL? OBYČEJNEJ ČLOVĚK

 

SkinHead69 28. 09. 2010, 2:55 hod.

reagovat | #31

tim sem tady s timhle tematem skoncil a seru na to,,priste budu radsi rozebirat,,,jaky si kdo koupil novy tkanicky do bot…zatim Oi! skrytý politickýýý šulínci

 

SkinHead69 28. 09. 2010, 2:46 hod.

reagovat | #32

Prachy Prachy Prachy,, vsichni by chteli prachy…Kdyz mas prachy muzes si neco koupit,,nebo neco podplatit,,treba politika…muzes si koupit politika a zridit aby wymrdal se statem..a tak to taky je.a proc by to nemoh udelat kdyz za to ma prachy,,proto do ty podelany politiky dela ne,,prachy sou dneska vsechno..vsechno je podplaceny a bud se chudy s chudejma daj dohromady proti zbohatlikum ktery z nich zdimaj nebo se nechaj dal vyzirat az to tu bude za chvili vazne vypadat jak uz sem psal, ze bohaty si budou utirat prdel tisicovkama a chudy budou zit ze smetiste aby prezili..My, ktery makame Rukama,neco delame pro tuhle zemi doplacime na blbost a nenazranost nasich politiku,a tech kterejm se nechce makat…a kde sme skoncili? v prdeli,,,zase u penez :-D jak rikam vsechno je podplaceny a hlavne politici…a debilky co pro ne makaj a nechaj se vyzirat,,ty vsechny zblbne televize….A kdo nesouhlasi at mi BEZ prominuti vylize prdel,je to asiclovek co nechape kolobeh tohohle zkurvenyho systemu,je to jednoducha krysa z celyho stada co se necha ovladat televizi,,,nebo je to jeden z politykupravicak nebo levicak,,kterejkoliw,kterej chce do zeme taky prisrat trochu sracek..a muze machrovat ruznejma vyhruzkama ze mi zozdupe drzku jak chce,,muze prijit rad ho uvidim a pobleju mu xicht

 

SkinHead69 28. 09. 2010, 2:18 hod.

reagovat | #33

A JINAK AKORAT KOUKAM ZE TOHLE JE SKINHEADSKA STRANKA A VETSINA SE TU DOHADUJE O EVROPE A DALSICH TAKOVEJCH VECECH,,,TAKNAAK POZORUJU,,ZE V KAZDYM Z VAS JE NAKEJ DRUH POLITIKA..Kdyz sem u toho volil sem teda VV a to z jedinyho duvodu ze chtej neco udelat s korupci, ktera kurvi celej system,,a nejenom tady,,celej svet je podplacenej..lidi sou nenazrany a vubec co si myslim,,clovek je ten nejzkurvenejsi tvor co se kdy na tyhle planete zrodil…JINAK ABYCH POKRACOVAL,,MAJ TO BEJT STRANKY KTERY MAJ LIDEM NECO RICT,,KDYZ SEM NABEHNE DEBILEK CO SI NAPSAL DO VYHLEDAVACE SKINHEAD,NIC NEVI A KOUKNE SEM,,UVIDI TADY JENOM POLITICKY ZVASTY A DOHADY…PROC SE TU KURVA PROBIRA JENOM TOHLE…SKINHEAD PODLE ME NEMA JIT DO PRAVA ANI DO LEVA,,ZE UZNAVA ZEM A NECHCE DOVOLIT ABY SE NAKA SPINA ZE SOMALSKA NENATLACILA DO NASI ZEME,,NA TOM NENI NIC RASISTICKYHO,NEMUSIM BEJT POSRANEJ NACEK ABYCH NEMEL RAD PRISTEHOVALCE..CESKA KREV UMIRA…V PRWNI RADE PRACHY A PAK POLITIKA SOU DVE HLAVNI VECI CO UPLNE ROZESRALO LIDSKY CHOVANI…NENAZRANY BOHATY ZMRDI SEBEROU CHUDYMU I TECH POSLEDNICH PAR SRACEK CO MA..A PAK SI MA JA NEVIM TREBA DESET LIDI ZE STA VYTIRAT PRDEL TISICOVKAMA A OSTATNICH DEVADESAT ZIT NA SMETISTI ABY VUBEC PREZILI..A TAKOVYM POHLEDEM SE DIVAM NA DNESNI POLITIKY AT UZ EXTREMNI LEVICAKY NEBO PRAVICAKY…BANDA SRACEK TO JE.JENOM PAR NENAZRANCU KTERY CHTEJ KAZDYHO VYZDIMAT A CO POSEROU TO UZ SE DAL NERESI,,JAK VSECHNY DLUHY ZAVINENI KRIZE NEBO ROZPAD VLADY,,CO BUDE TED?DALSI NENAZRANCI KTERY SI CHTEJ ZASE NACPAT PUPKY…NALAKAJ CIZINCE PROTOZE JIM TO HODI NAKY PRACHY..KDYZ JIM NA TO RODILEJ OBCAN SERE..A VSECHNO POSLOU DO PRDELE…NEBERU SE JAKO ZA NAKEJ EXTREM NECEHO,KDYZ SOUHLASIM S TIM ABY SE ZAVRELI HRANICE A V CESKU ZILI CESI.Uz ani ty cikani se nepovazujou za cechy,,sesi sou spiny gadzovsky,,mrdky cesky..zavrel bych hranice a at si kazdej zije tam kde ma bejt,,dyt je kurva takovejch statu tak proc sou vsichni jak krysy rozlezly po celym svete proc si kazdej nezaleze do svoji diry…treba my by sme nemeli more,,jaa bych se z toho rozhodne neposral mame jiny veci,,ale byl by aspon vsude poradek a slapalo to tak jak ma..prace v ty a ty zemi by byla pro cloveka kterej v ty zemi zije kterej se tam narodil..ne ze by se prisral nakej ukrajinec do ceska praci mu sebral a ty zer treba vlastni sracky..kazdej stat by mel delat ja uz nevim co,,cokoliv,,ale pro lidi ktery do toho statu patrej do prdele..a ne ze nekde tamhle muslimove to maj na hovno po terostickym utoku a musej do evropy…kdyz tam delaj bordel at si ho delaj,,ale tam,,u sebe..a ne ze to budou roznaset po celym svete,,stejne jako nemoci a vsechno co je z jakykoliv cizi zeme…Sme vyzirany protoze hranice sou otevreny lidi si praci kradou od huby a politici sou jedna svine za druhou…FUCK SYSTEM !! Protoze dnesni system je naprosto v prdeli,,bude este vic a za nakejch par let,,uz nebude svet vedet co je to slovo Ceska republika,,uz ted malokdo po svete vi,,snad jedine kdyz si to spoji s nekym kdo pro tuhle zemi neco dokazal…Jenomze tyhle ty mamlasove,,co si rikaj politici a to vseho druhu,poslou zemi akorat do prdele jestli to lidem driw nedojde…PRACHY>POLITICI>CIZINCI>OTEVRENY HRANICE..To sou veci ktery s celym lidstvem poradne vymrda

 

SkinHead69 25. 09. 2010, 19:00 hod.

reagovat | #34

petr krska: no dobry tak si rozumime,nikoho tu nebuzeruju ani nic takowyho takze si mel spatnej pocit.jinak dobry zatim cus

 

Petr Krška 24. 09. 2010, 8:27 hod.

reagovat | #35

@SkinHead69: Já vím, že děti ulice nevznikli od toho, že by to byli bezdomovci…na internet se dostanu proto, že chodím k bráchovi domů. O práci jsem přišel a boužel nemám kde složit hlavu, nemám ani hotovou školu a nemám ani peníze na jídlo. Můžu si za to sice sám, ale nějak moc mě to netíží ( občas nějakou tu korunu nahrabu, ale není toho moc a není to pořát ). Já se nad tebe nepovyšuju – jen jsem měl pocit, že mě chceš buzerovat a poučovat a to si pochopitelně líbit nenechám. Tak zatím čau.

 

SkinHead69 24. 09. 2010, 1:11 hod.

reagovat | #36

Petr Krška: Co to tady placas?? ja tady prece nikoho nekomanduju..do nikoho se neseru at si kazdej dela co chce a at si zije klidne na ulici me je to uplne u prdele,,a nebudu se detinsky dohadovat o tom kdo je a neni vetsi skinhead…kazdej si zazil svoje…Nechci se do tebe nak srat,,ale jenom tak koukam jak se tady vecne dohadujes s nackama tak nepis ze ne,,a kdyz to nema zadnej vysledek tak se na to vyser a nech bejt…To je na tobe,,jestli te to bavi..vidim ze se zas tak zle nemas kdyz zijes na ulici bez kamosu a denne se dostanes na internet…A ja zas nemam rad kdyz nekdo rika ze neco nedela i kdyz to dela :D … tak hele ,, muzes bejt v pohode jo,,treba sis taky neco zazil a vis co je zivot..Ale >NIKDO< mi tady nebude rikat veci stylu – Potom mi neco vykladej,az budes takovej skinhead jako JA…Tohle bych nikomu nikdy nenapsal at sem treba svetoznamej skinhead natoz kdyz ziju na ulici nemam prachy a v tom pripade ani nechodim do prace,,to jako promin ale takovy chytry keci me dokazou nasrat…a kdyz sem u toho, tak slovo DETI ULICE nevzniklo z toho ze to byli bezdomovci a nemeli kde bejt tak byli na ulici…rek bych ze to bylo jenom proto ze ulice byl jejich zivot,,tahli ulicema a dohliizeli na to aby vsechno slapalo tak jak ma,,prave na tech ulicich tam kde lidi zijou…neni to tak jak pises,,ze ten kdo spi na ulici ve dne v noci si muze rikat dite ulice…jinak sorry jestli sem te necim nasral to sem fakt nemel v planu…akorat nemusim kdyz me nekdo opravuje nebo se nade mnou povysuje..zatim se mej

 

Petr Krška 23. 09. 2010, 8:43 hod.

reagovat | #37

@SkinHead69: Já ale žiju v podstatě na ulici – pořát mě vyhazujou z domů, protože nemám peníze a dělám pořát bordel a k internetu se dostanu málokdy a jako skinhead se chovám dnes a denně. Na ulici je to tvrdé a obzvlášť bez přátel a ještě když víš, že bydlíš v největší metropoli neonacistů v širokém okolí. Ten, kdo na ulici i spí ( ve dne, v noci ) jako já, ten si může říkat pravé dítě ulice !!!! Nesnáším, když mě někdo komanduje, ale vůbec mě nezná. Taky nemám zapotřebí se dohadovat s náckama na internetu :D – vždyť to je o ničem – nemá to žádný výsledek – to raději nějakého zbiju a mám klid. V pátek jsem měl třeba dost silný konflikt s NS a bylo jich 6 těch buzerantů. Potom mi něco vykládej. Až budeš takový skinhead jako já, tak potom mě komanduj. Nemám rád skinheady, co jen sedí v hospodě a melou pantem.

 

SkinHead69 22. 09. 2010, 21:54 hod.

reagovat | #38

RIKATE SI SKINHEADS ??? TAK BUDTE SKINHEADS A NEDREPTE DOMA U INTERNETU A NEHADEJTE SE TU S NACKAMA KTERY V ZIVOTE DOKAZOU HOVNO…Oi!

 

SkinHead69 22. 09. 2010, 21:53 hod.

reagovat | #39

podle mne uz brzo dojde k necemu velkymu,,,lidi konecne otevrou oci a dojde jim jak je system smeli,,,lidi si zacnou tvorit vlastni pravidla,,dyt to vidite vlada se rozpada..uz nejsou strany,,uz sou jednotlivci z ruznejch stran..a proc? protoze je vsem vsechno u prdele,,politikum je jedno jak se cejtite a kolik berete,,chtej nahrabat jenom pro sebe ale na lidi serou,,politika je jedna velka kradez a nejvic se zbohatne na valce,,mlady umrou a kdo na tom zbohatne?ty co si cpou pupky tam nahore-politici…My makame hodiny za smesny prachy a voni berou miliony za to ze si sednou na prdel a zvedaj ruku,,pro co to uz je jim jedno…dyt se nam vlada rozpadla a sestavila se nova,,,a jaky to bude dal?? uplne stejny..budou tam porad ty sobecky parchanti kterejm je vsechno u prdele a chtej si nahrabat prachy…je jim jedno jak vyresej problem kterej zavinili,,hlavni je,ze na tom zbohatnou….JAKY SI TO NEUDELAJ LIDI S POLITIKAMA TAK I S NACKAMA,,TAKOVY TO NEBUDOU MIT…Kdyz budes drepet doma a cumet na televizi jak je vsechno vic a vic v prdeli,,muzes se nervovat jak chces a nic s tim neudelas…MUSIS KURVA ZVEDNOUT PRDEL..POMOCT TOMU CEMU SE RIKA HNUTI AT UZ SKINHEADS NEBO NE…A UKAZAT TEM ZASRANEJM ZAZOBANCUM ZE TADY ZIJEME MY!!! ZE >MY< TVORIME CESKOU REPUBLIKU,,MY TVRDE PRACUJICI CESI CO SI NENECHAJ SRAT NA HLAVU!! A ne nakejch par vysmatech politiku ktery denne drepej na prdeli berou za to tezky prachy a rikaj si velitele…SME SNAD JEJICH OTROCI??? Tak drep na prdeli a nic nedelej,,zrovna ty,,at z toho mas hemoroidy treba…Ale ber to tak ze dokavad nic neudelas,NIC SE NEZMENI…(proc se tlucem mezi sebou,proc netlucem stat,,oni se musej podridit a udelat Nam to jaky to tu chceme) pri tomhle by se meli vzpamatovai i ty posrany nackove..proc resit nakou rasu to je k hovnu..proc neresit problem nekde nahore,,tam odkud se to vsechno ridi…kdyz si nackove rikaj politici…jestli tu budem zit s cernejma,zlutejma nebo pruhovanejma nic to nezmeni na tom ze muzeme zit ve vetsich srackach nez zijeme dneska… JE NA NAS JAKY SI TO UDELAME,,NESMIME SI SRAT POD NOHY

 

SkinHead69 22. 09. 2010, 21:31 hod.

reagovat | #40

No jo naackove :-D na netu machrujete po pismenkach,,delate ze sebe buhvi jaky cechy a ste tak tupy ze neumite ani psat cesky…kreteni..tak 90% z vas posranejch srabu vi o rase uplny hovno..jenom ze je bilej cernej zlutej a snedej..za valky by pochcipali i nektery z vas,,a to by ste mohly hajlovat jak by ste chteli..kurvy vite hovno…schovat se za hromadu lidi a hajlovat….Tady machrujete ale na ulicich se schovavate za co muzete a pred Pravym skinheadem cumite do zeme a mate stazeny pulky..kdyz vas neni deset nestacite si ani usrat vy,bily ritiri..ja sem taky kurva hrdej na to ze sem bilej,,no a co! to ale neznamena ze kvuli tomu musim chodit po skupinach a triskat ostatni rasy a vubec,ty co neuznavaj hitlera..sem bilej a nikomu to necpu,,aspon se cejtim bejt skinheadem a beru to tak,jako ze neni moc dobry aby se tu roztahovali miliony pristehovalcu,,kazdej stat by mel mit to svoje ale proc to nedelat jinak nezjenom uznavat hitlera…Vy vymrdanci pravicacky by ste nam meli lestit boty,bez nas by ste nevznikly,,vubec vam nedochazi ze mame i spolecny nazory (nektery)..hlavne ze sieg heil..hitler je mrtvej ten vam nepomuze…Ste akorat ostuda pro nas stat a moc dobre to vite…Nahodou bych vedel proc odchazite od skinheadsky mody ke vsem ostatnim……….A SKINHEADS SE VRACEJ !! Oi! zase zacina bejt Oi! jestli si vsimate po ulicich… verim ze ty vase picusarny o hitlerovi jednou vymizej a bud se proberete nebo budete uz tak schovany ze o vasem stylu nebude nikdo nic vedet,,uz ted se skrejvate,,A verim,ze slovo SKINHEAD bude jednou svaty a znamejsi nez naka zkorumpovana policie…A naka politika,ta bude takova,jakou si ji lidi udelaj…

 

Ramm Dave 22. 09. 2010, 13:28 hod.

reagovat | #41

@cilda: Hej rasisto souhlasím s Petr Krška, vyhledám si tě zlámu ti ruce a nohy a pak se uvidí jestli budeš nácek ty kurvo. S.H.A.R.P

 

Ramm Dave 20. 09. 2010, 18:55 hod.

reagovat | #42

Re:cilda
FUCK NAZI.

 

Petr Krška 19. 09. 2010, 10:10 hod.

reagovat | #43

@cilda: Ty zkurvená, vyjebaná, pomrdaná svině !!!!! Ty jsi z Ostravska jo??? Já taky ty zjebe !!! Mám ti zabodnout kudlu do břicha ty kurvo ??? Tak pojď ty svině !!! Já ti ukážu, kdo je tady skinhead a co to slovo znamená. Podřežu ti krk, jestli tě někde potkám – jste všichni jenom banda pojebaných debilů ! Já z tebe strach nemám ty čuráku.

 

PANKY71 18. 09. 2010, 0:42 hod.

reagovat | #44

@cilda: UDĚLAL SIS U TOHO DOBŘE?

 

cilda 17. 09. 2010, 17:06 hod.

reagovat | #45

@PANKY71: fuck off punk

 

cilda 17. 09. 2010, 17:05 hod.

reagovat | #46

gekone rad te potkam a dojebu ty antifa zmrde ja jsem z ostravska.siegl heil

 

cilda 17. 09. 2010, 17:03 hod.

reagovat | #47

PANKY71 15. 09. 2010, 22:39 hod.

reagovat | #48

ps: navíc všude v tv, novinách apod. většinou opravdu přirovnání skin=fašoun vyznívá takže se jim moc nediv pokud se o to nikdy nezajímali a mjí jen povrchní informace. bohužel ta zvěř je nejvíc vidět…. mě osobně taky vadí třeba ti týpci co se jen všude válí, nic nedělají a somrujou love….takže si většina lidí myslí že punk je feťák, povaleč a kdo ví co ještě…. ale takoví lidé jsou všude ve společnosti ale o těch „upravenejch“ se tolik nebo vůbec nemluví

 

PANKY71 15. 09. 2010, 22:32 hod.

reagovat | #49

@Ramm Dave: ono je to někdy opravdu těžký..já byl kdysi (koncem 80.tých let)na malém městěčku jedinej punk tak vím tak o čem mluvím..kolem samej metalista nebo vekslák a na zábavách občas byly problémy kvůli tomu jak jsem se odlišoval… a to jsem tam byl navíc přistěhovanej….:-)))

 

Ramm Dave 15. 09. 2010, 17:40 hod.

reagovat | #50

RE:punky71
Hej to je dobrá odpověd ale ja jim nezajimam a když řeknu skinhead tak oni rychle řikají ať to neříkam že sou to nackové atd… a když chci jim to vysvětlit tak oni dělaj že sem vzduch a házej skiny do jednoho pytle je to blby ale jo. Chtěl jsem kamaradovy poslat tuhle stranku ale on ji ani nechtěl. Ale jako je to vyborná stránka jsou hodně informací atd… ale je to moc těžký.

 

nightman 13. 09. 2010, 21:48 hod.

reagovat | #51

zdravim schanim nejake polokosile fred pery,lonsdale a kosile-(kostickovane jemne) ben sherman lonsdale a fred perry pokud by se tu nekdo nasel kdo se neceho zbavuje ve vysledku mu to doma prebyva at mi napise na icq 465813222 na cene se snad dohodneme take shanim nejake botky dr.martens black 3dirkace nebo vinove tak desitky dekuji predem mozno i nejaky svetrik fred perry ci nejaka vesticka atd..

 

PANKY71 12. 09. 2010, 22:34 hod.

reagovat | #52

ZKUSIL BYCH SI S NIMA PROMLUVIT… ROZHODNĚ TO VŠECHNO NEMŮŽOU BÝT PRO TOHO DOTYČNÉHO NEZNÁMÍ LIDI. Ale záleží na tom jakého ho znají, že…:-)))

 

Ramm Dave 11. 09. 2010, 11:05 hod.

reagovat | #53

hmmm dobrý.A chci se zeptat co by ste delali kdyby ste bydleli ve mestě plnych punkačů a vy by ste chtel byt skinhead ale punkaci si mysly ze skinhead je porad nácek.co by ste teda delali :-)

 

Petr Krška 09. 09. 2010, 3:44 hod.

reagovat | #54

PUNK má pravdu ! Ať si nosí kdo co chce, jen jde o to, jak uvažuje a jak se chová a toto můžeme řešit s kýmkoliv do nekonečna a nic se nezmění na tom, že na světě existuje mnoho tvrdohlavých debilů, kteří budou jenom pomlouvat a budou lidi soudit, aniž by někoho poznali. Co se týká mě – já na všechny seru – ať si mluví co chcou, ale vím svoje a když mě někdo urazí, nebo se mě bude snažit ponížit, tak na to prostě dojede. To je asi tak všechno.

 

PANKY71 08. 09. 2010, 22:22 hod.

reagovat | #55

@Venca:
JÁ myslím že je celkem úplně jedno jak kdo vy padaá a jestli je punker, skin , hoper, gothik nebo kdoví co… důležitý je co v palici. nemyslíš?

to že ti vadí dlouhý vlasy a nějaký lopaty na hlavě (kšiltovky?) tak to už tady bylo že to vadilo komunistům a nebo podobnej týpkům….poud to někomu tak vyhovuje tak může mít pro mě za mě na hlavě třeba květináč a rozkrok u kotníků…

 

Venca 08. 09. 2010, 20:14 hod.

reagovat | #56

@Ramm Dave: To ne, já jsem skinhead jen myšlenkou. Nemohu si dovolit módu i když je to pro mě to nejlepší. Pokud jsi viděl nějaké archivní video z Anglie, z počátku Skinheads, tak tam každej vypadá jako člověk. Ale dnes když se zastavíš na ulici, dlouhý vlasy, kapsy od tepláků od kolen, k tomu ty hnusný lopaty na palicích. Ale nejsem agresivní. Jsem ještě hodně mladej a porval sem se jenom 9x. Ale vždycky kvuli kravině.

 

Ramm Dave 08. 09. 2010, 15:54 hod.

reagovat | #57

Petr Krška:
Jak to tady čtu tak jak tě někdo nasere tak se sním nesereš nic proti.:)

 

Venca 12. 08. 2010, 7:48 hod.

reagovat | #58

@ten kdo se nestačí divit: Nebudeš hoper? Kdybys potkal na ulici byť jen jednoho !!!PRAVÝHO!!! skinheada, tak by se ti stáhly půlky a nezmoh by ses ani na půl slova.

 

Gekon 07. 08. 2010, 18:00 hod.

reagovat | #59

Ach jo. Nechceš se trošku sám zapojit a projít si tenhle web? Odpovídat pořád dokola na ty pořád stejný otázky mě už moc nebaví.

 

Zdenda 07. 08. 2010, 15:51 hod.

reagovat | #60

Díky za odpověd a ještě,bych měl jednu otázku proti čemu vlastně Skinheadi jsou?? Já myslel že jsou proti přistěhovalcům a tak nebo se zase mýlím?? Díky za odpověd

 

Gekon 07. 08. 2010, 15:37 hod.

reagovat | #61

@Zdenda: To je jako kdyby ses zeptal jakej je rozdíl mezi autama a dodávkama, chceš porovnávat jabka s hruškama. Skinheadi jsou prostě skinheadi, nazi skinheadi jsou jedna z odnoží. Ostatní skinheads sice taky nejsou žádní svatouškové, a určitě mnohý z nás nemá cikány rád, ale narozdíl od nazis nemáme potřebu házet jim do bytů molotovy a lynčovat je na potkání.

Nesnášíme nácky proto, že nám ukradli náš styl, vrhají na nás špatné světlo a jsou to prostě svině.

 

Zdenda 07. 08. 2010, 14:58 hod.

reagovat | #62

Ahoj chtěl bych se vás na něco zeptat možná to bude vypadat,že jsem nějakej blbec ale prosím můžete mi někdo vysvětlit jaký je vlastně rozdíl mezi Skinhedama a Nazi Skinhedama já vim možná je to úplně blbá otázka ale já to fakt nechápu, vždyt jsou obě skupiny proti Romům a ostatním co jsou nepříspůsobivý. A proč když vznikly oba tábory z jedné skupiny tak proč se tak nesnáší. Já vim že tyto otázky jsou asi pro vás úplný blbosti ale chtěl bych v tom mít konečně jasno, protože podle těch komentářů,prostě nevim kdo je kdo. Prosím aby mi to někdo konečně někdo vysvětlil. Díky

 

Prostě vlastenec 03. 08. 2010, 1:04 hod.

reagovat | #63

Jo a ještě chci dodat, jak to tu čtu, fandím tomu když si chlapi daj férovku a ne kuli názorům házet po lidech zápalný lahve (teda až na naše milované zákonodárce):) . Jinak jsem k zastižení zde: saliery93@seznam.cz

 

Prostě vlastenec 03. 08. 2010, 0:39 hod.

reagovat | #64

Odpuste prosím pravopis

 

Prostě vlastenec 03. 08. 2010, 0:38 hod.

reagovat | #65

Podle mě, je „hra“ na rasy a čistotu krve opravdová kravina. Nácky nesnáším. A zakládám si na české simbolice a hystorii. Považuji se svým smýšlením za OI! (ikdyž se oblýkám spíš jako metalista), a tak mě uráží, že někdo jako „ten kdo se nestačí divit“ označuje za nácka. Víte, před nějakýma 1800 lety, kdy to tu byla jen bažina a prales, přišli slované-Češi a za tu dobu tady vybudovali stát a národ, který toho dost zkusil (Rakosko-Uhersko, Náckové, Rusáci, Jiří Paroubek). A fakt jemi jedno kdo a odkud si sem přijede budovat štěstí a klidně ať si dostane byt a práci, ale ať nezapomíná že mu tuhle šanci neposkytla jeho země, ale ta naše. Ne, aby demoloval vše na co přijde, a ne aby se člověk bál jít s holkou večer do kina.

A jestli to ten chudák myslí tak jak říká, tak bube celí život utíkat sám před sebou a před některými výše se projevujícími.

ČECHÁM ČEST

 

Hermína 25. 07. 2010, 16:05 hod.

reagovat | #66

Ten kdo se nestačí divit. Kdybych tě potkala na ulici a tohle bys mi řekl do očí, tak bych ti dala ochutnat svoji kovovou špičku, jde vidět, že víš hovno… Tak si zdji dát zlatou ránu ať tu máme čisto ;)

 

smrťák 21. 07. 2010, 15:57 hod.

reagovat | #67

Dobrá stránka. Jsem rád že se občas najde stránka ve kterých se o skinheadech mluví jinak než v souvislosti s politikou (ať už nalevo či napravo) Sice jsem nad některými komentáři se nemohl ubránit salvám smíchu :D (viz diskuze Petr Krška-Bezejmený) ale jsem rád že jsem na tohle narazil. Přeji hodně zdaru a ať se to tady drží dál. Dan

 

PANKY71 27. 06. 2010, 23:52 hod.

reagovat | #68

@Gekon:
JO, JÁ TI V TOM ROZUMÍM JAK TO MYSLÍŠ…Koukat tu budu dál a pokud budu reagovat tak snad nezapomenu že tu musí být „malinká“ písmenka…:-)))

 

Gekon 27. 06. 2010, 18:00 hod.

reagovat | #69

Já zapomněl, že vy ehm… pankeři to máte trošku jiný. Jde o to, že bys měl psát tak, aby se tvůj text co nejlíp četl ostatním. To znamená pokud možno spisovně, s diakritikou, s řádnou interpunkcí a prostě tak, abys dělal svým jazykem službu jazyku českému.

K přehlednosti a celkové celistvosti stránek tvůj CAPSLOCK fakt nepomáhá.

 

PANKY71 27. 06. 2010, 17:40 hod.

reagovat | #70

@Gekon:
ČAU, UBLÍŽENEJ SI NIJAK NEPŘIPADÁM, TO BYCH MĚL HODNĚ MALÉ SEBĚVĚDOMÍ ALE PROSTĚ TO TAK JE JAK JSEM TI NAPSAL. TOHLE JSOU ALE TVOJE STRÁNKY TAKŽE MÁŠ PLNÉ PRÁVO NA TO ABY TO TU VYPADALO JAK CHCEŠ TY. TAKŽE JEŠTĚ JEDNOU ČAU…:-))) JAK ZPÍVÁ JEDNA SLOVENSKÁ PUNK SKUPINA….. NEZMENÍM SA, NEZMENÍM SA NIE, NEPREDÁM SA ….. ATD…. TAKŽE ČAU…:-))) A NIC VE ZLÉM. JÁ SU V POHODĚ…:-)))

 

Gekon 27. 06. 2010, 8:02 hod.

reagovat | #71

Existuje jistý nepsaný kodex, tzv. netiketa, kterou by měl dodržovat každý, kdo píše na internetu tam, kde to mohou vidět i ostatní. Psaní CAPSLOCKEM se tam také zmiňuje.

Jestli si připadáš nějak ublíženej, tak máš holt smůlu, měj se.

 

PANKY71 26. 06. 2010, 22:04 hod.

reagovat | #72

TAK TO UŽ SE PSÁT NEBUDU PROTOŽE JINAK NEPÍŠU, NETLOB SE ALE KÁZAT SI NIC NENECHÁM. TAKŽE ČAU

 

Petr Krška 26. 06. 2010, 12:39 hod.

reagovat | #73

@Gekon: To je zlozvyk…já to tak píšu odjakživa.

 

Gekon 26. 06. 2010, 11:47 hod.

reagovat | #74

Petře Krško, už podruhý – když tady pořád machruješ tou Anglií, ve který jsi údajně byl, tak už se kurva nauč aspoň pořádně napsat to slovo STREETKIDS!

Upozornění číslo dvě – odteď jsou všechny komentáře psané CAPS LOCKEM mazány.

 

Petr Krška 25. 06. 2010, 18:26 hod.

reagovat | #75

@Petra:): Bože můj – proč tady píšou takoví dementi, jako jsi ty? Dělá ti snad dobře někoho provokovat? Já mám svých starostí dost a nemám náladu dohadovat se po internetu, jak malé děcko. Když má semnou někdo nějký problém, tak ať příjde zamnou a vyřešíme to spolu v soukromí, bez policajtů a bez zbytečných komplikací a bude klid. Mám určíte lepší věci napráci, než se rozčilovat s náckama a sedět každý den na počítači. Klidně si dělej co chceš, ale neprohlašuj o sobě, že patříš ke skinheadům. Protože to jenom dokazuje tvou inteligenci ( nebo vlastně inteligenci vás všech ). Nebudu se s tebou o ničem bavit – když jsem byl v ANGLII, tak tam streedkids nácky normálně stříleli a to se ani nemuseli pohádat – stačilo jak se navzájem spatřili – já jsem vychovaný odtama, takže ke sviním, jako jsi ty necítím absolutně nic kromě nenávisti. Jestli máš ještě nějaké připomínky, tak mi polib prdel !!!!

 

Petr Krška 25. 06. 2010, 18:10 hod.

reagovat | #76

@PANKY71: Tak nějak.

 

PANKY71 25. 06. 2010, 15:54 hod.

reagovat | #77

@Petra:):
NEVÍM, PROČ BYCH SI MĚL DÁVAT JOINTÍČKA… JÁ NEKOUŘÍM A DROGY TAKY NEBERU. NEVÍM, CO BYCH Z TOHO MĚL…MOŽNÁ GULÁŠ V PALICI A POMOTANÝ NÁZORY JAKO TY. NĚJAKEJ ÁDA TI UDĚLAL ASI PĚKNEJ BRAINWASHING KDYŽ MŮŽEŠ HÁJIT TAKOVÝ NESMYSLNÝ NÁZORY .. BĚŽ TO VYKLÁDAT OBĚTEM VÁLKY JAK JSOU NÁCKOVÉ A PODOBNÁ VERBŽ SKVĚLÍ… NEBO BY SE TI LÍBILO KDYBY NĚKDO K VÁM V NOCI PŘIJEL DOMŮ A VYLIKVIDOVAL VÁS A NEBO NĚKAM ODVEZL S TÍM ŽE BY JSTE NEVĚDĚLI CO SE DĚJE ANI CO SE DÍT BUDE? VŽIJ SE DO TOHO A PAK O NĚČEM UVAŽUJ

 

Petra:) 25. 06. 2010, 15:42 hod.

reagovat | #78

@Petr Krška: Neměl by ses spíš ty stydět za to, jak se vyjadřuješ? Každej je nějakej.. A to, co ty jsi řekl o mě, bych mohla i klidem říct o tobě i já.. Ale na co.. co se tím změní… bude o jednoho feťáka míň? nebo snad o jednoho cikána míň?.. nebude… tak si tyhle poznámky schovej, až se budeš bít za svůj názor ;)

 

Petr Krška 25. 06. 2010, 12:08 hod.

reagovat | #79

@Petr Krška: @Petra:): Ty špíno rasistická zkurvená, pojebaná !!! Styď se za sebe ty kryso !!!

 

Petr Krška 25. 06. 2010, 12:07 hod.

reagovat | #80

@Petr Krška: Jo a kdybych tě viděl ve FRED PERRY, tak bych tě na fleku odkrágloval.

 

Petr Krška 25. 06. 2010, 12:05 hod.

reagovat | #81

@Petra:): A ty uděláš nejlíp, když si otevřeš okno ( nejlépe tak ve 20. patře ) zhluboka se nadechneš, nasaješ ten perfektní čerstvý vánek z továrních komínu a skočíš dolů !!!!!!! Potom příjdu k tvojí mrtvole a s radistí si jí začnu fotit, u toho tancovat a zpívat si !!!!

 

Petra:) 25. 06. 2010, 11:40 hod.

reagovat | #82

@PANKY71: no ty seš nějaký sdílný, mladý muži :D jdi si dát radši jointíčka :D a pak se rozběhni hlavou proti zdi ;)

 

PANKY71 24. 06. 2010, 20:44 hod.

reagovat | #83

!!!! AGAINST ALL NAZIMALS !!!!

(I KDYŽ TÍM SLOGANEM ZŘEJMĚ URÁŽÍM ZVÍŘATA)

 

PANKY71 24. 06. 2010, 20:42 hod.

reagovat | #84

OBLEČENÍ NEŘEŠ, PODLE TOHO CO JSI TU NAPSALA, TAK SEŠ KLASICKEJ ČESKEJ NÁCEK… U HITLERA SE DALO MOŽNÁ SOUHLASIT S NĚJAKÝM ČALOUNICKÝM POSTUPEM…:-))) TO JE ASI TAK VŠECHNO

 

Petra:) 24. 06. 2010, 19:58 hod.

reagovat | #85

No tak po dočtení tohoto článku i dalších (viz. Wikipedie ) jsem tak trochu mimo..:-/ vůbec nevím, mezi koho se řadit.. v srdci mám WHITE POWER.. jsem rasista..sympatizuji s určitýma myšlenkama A. Hitlera ( opravdu jen s určitýma)jsem proti ANTIFAákům..poslouchám WP music..teď momentálně častěji psychobilly.. nosím těžký botky..trička s potiskem Skrewdriver.. Blood&Honour.. pitbull..Fred Perry.. 14/88.. placky GNLS, NO, WP..

a teď mi někdo řekněte, co já vlastně vůbec jsem :D White power Skinheads… neonacista… fašista.. NS…
aaa co se týče té seznamky :D pokud se tu zavede, bude to horší jak xchat :D

 

Petr Krška 19. 06. 2010, 17:03 hod.

reagovat | #86

@nightman: No…já bych taky rád kontakty na nějakou lady, ale boužel nic.

 

nightman 18. 06. 2010, 19:40 hod.

reagovat | #87

oiky omlouvam se ze sem zavadim opet toto tema ale nemel by nekdó kontakt na nejakou skinhead girl ci punkerku?:):):) dik ale at je alespon trochu lady:)

 

PANKY71 17. 06. 2010, 23:21 hod.

reagovat | #88

@Petr Krška:
:-) ))

 

Petr Krška 17. 06. 2010, 12:45 hod.

reagovat | #89

@Petr Krška: Teď sním tlačenku a jdu spát. Jsem uatahaný.

 

Petr Krška 17. 06. 2010, 12:44 hod.

reagovat | #90

@Gekon: Promiň – hele – to jsou ty nervy – doma problémy, potom příjdu domů a podívám se na PC kdo mi píše a zas takový příspěvěk – navíc jsem to psal opilý a nasraný, tak tomu nevěnuj pozornost a klidně to smaž. Já na takové lidi seru. Chcí mít klid aspoň doma :D .

 

Gekon 16. 06. 2010, 21:40 hod.

reagovat | #91

Petře Krško, přestaň to tak hrotit, přečti si vůbec, než něco odešleš (streedkids a mnoho dalších), a hlavně neztrácej přehled o souvislostech – IP adresa i jméno seňora Bezejmenného tady je, o pár příspěvků výše. Jestli chceš toho blbečka zabít, tohle by ti mohlo postačit.

Tak jako tak moc nechápu ty tvoje kecy o tom, jak je pro tebe diskuse s takovým člověkem pod tvou úroveň, ale nijak ti to nebrání v tom, abys mu vzápětí věnoval odpověď na 15 řádků…

 

Petr Krška 16. 06. 2010, 21:11 hod.

reagovat | #92

:D :D:D Já se jen směju – RADIKAL SKINHEAD :D :D:D – tak musím říct, že ty tvoje příspěvky jsouden odedne lepší. Já nevím, jestli jsi tak vygumovaný, nebo jenom provokuješ, ale od takového člověka, jako jsi ty se nenechám urzit a když už jsem u toho – tak verbež jsi TY !!! SLOVO SKINHEAD si moc do pusy neber – jsem na to KURVA MOC háklivý. Takový hrdina, co ani neprozradí svoje jeméno a vykládá silné kecy po internetu mě vůbec nemůže rozhodit. Hele podívej – bavit se s tebou je POD MOU ÚROVEŇ a tímto končím náš rozhovor, jestli budeš ještě otravovat, tak napíšu adminovi, aby mi zjistil tvoje IP, nebo e-mail a já si už sám zjistím kde bydlíš a jak se jmenuješ. Potom nebude nic jednodužšího, než ti zaklepat na dveře, nebo ti hodit do okna molotov, jako jste vy kurvy nacistické hodili té chudeře Natálce ve Vítkově a uhoříš zaživa a bude to opravdu MOC bolet. Takže už sem laskavě nelez ty spodino.

 

bezejmený 16. 06. 2010, 20:58 hod.

reagovat | #93

No jo ale tobě se to taky kecá, když tvrdíš že radikal skinhead nejsou skinhead ale banda nacistu. Tak mi netvrd že ty jseš něco kurva lepšího. Ja jsem to pochopil že nechodíš na zapasi kvuli nám. Ale máš snad svojí hrdost ne, když si tvrdil že jseš velkej bojovník? Myslíš že jsem zkurvenej nacek, že bych poslal všechny do plinu? V našem městě nejsme my kdo utiočí první ale ta verbež. A jestli ty bereš to že utočej na neviný lidi jen proto že se snami znaj, tak to si nenechame libyt o přatele by jsme se měli zastat. A jestli za tenhle nazor mě chceš zabít, tak klidně.

 

Petr Krška 15. 06. 2010, 21:48 hod.

reagovat | #94

@Gekon: Šokovný…tak aspoň tady na příspěvcích můžeme ty blbečky trochu poškádlit – nightman má pravdu – co se tím zaobírat – je to debil. Kéž by šly takové příspěvky rovnou blokovat.

 

Petr Krška 15. 06. 2010, 21:46 hod.

reagovat | #95

@nightman: To máš recht – zbytečně se nervovat – už tak mám dost starostí.

 

Gekon 15. 06. 2010, 21:12 hod.

reagovat | #96

No, pan bezejmenný sem přišel z IP adresy 90.177.212.118, příspěvek podepsal e-mailem lukasjarolimek@seznam.cz, takže asi zas tak moc bezejmenný nebude.

 

nightman 15. 06. 2010, 21:07 hod.

reagovat | #97

proto si pan bezejmeny radeji ani nenapsal sve jmeno byl posrany az za usima coz pres net se to keca:):):)

 

nightman 15. 06. 2010, 21:04 hod.

reagovat | #98

for krska :nevsimej si ho,mysli si o nem ze je magor coz v tvem pripade jiste je a nenechej se od nej takto nasirat a zbytecne nervovat zrejme ani nevi co nosime :) :)

 

Petr Krška 15. 06. 2010, 20:33 hod.

reagovat | #99

Jo a kluci – díky, že jste se mě zastali, toho si cením!!!

 

Petr Krška 15. 06. 2010, 20:28 hod.

reagovat | #100

@bezejmený: Ty zkurvenče zasraný !!!! Poslouchej – kurva napiš mi kde bydlíš a budeš se divit, co ti zrobím ty píčo !!! Ani ti policajti tě už nezachrání ! Kurva jak si vůbec dovoluješ cpát tu takové hovna ? Já ti dám spálit hardry – nejraději bych spálil tebe ty zmrde !! Říct mi to do očí, tak už máš kudlu v břiše ty hajzle – já jsem skinhead a skinhead zůstanu a s punkama budu vždycky kamarád na život a na smrt !!! To, že nechodím na fotbal má důvod – už jsem ho tu tuším psal, tak nevím, co po mě chceš – jasně jsem psal, že nebudu fandit s někým, kdo zvedá doma pravačku !!! To si raději místo toho doma vyhoním ptáka a něco z toho budu mít. Když na fotbal, tak s pravými STREEDKIDS a né se zmrdama, co mají vypatlané hlavy a v nich ani to seno nemají. Vzpamatuj se laskavě, protože toto mě fakt nasralo jak prase. Doufám, že brzo a POMALU zhebneš ty svině!

 

PANKY71 14. 06. 2010, 22:31 hod.

reagovat | #101

@bezejmený:
TY TOMU ROZUMÍŠ ASI TAK JAKO KOZA PETRŽELI. INTELIGENTE….. A TA PŘEZDÍVKA U TEBE SEDÍ. ASI SI SEŠ MOC DOBŘE VĚDOMEJ TOHO ŽE PLÁCÁŠ SAMÝ PIČOVINY A NECHCEŠ SI OSTUDIT SVOJE JMÉNO… JÁ JAKO PUNKER BYCH TEDA PODLE TEBE NA FOTBAL CHODIT NEMĚL (I KDYŽ MĚ BAVÍ)A MĚL SI NĚCO PRÁT DO ŽÍLY? (I KDYŽ MĚ TO VŮBEC NEBERE)
JEŠTĚ JEDNOU SI POŘÁDNĚ ZJISTI KDO A CO JSOU SKINS A ODKUD SE TU VZALI A KLIDNĚ U TOHO MLAŤ HLAVOU DO RADIÁTORU. BUĎTO CHCÍPNEŠ A ŠKODA TĚ NEBUDE A NEBO DOSTANEŠ ROZUM A PAK VÍTEJ MEZI NORMÁLNÍMA LIDMA.

 

Gekon 14. 06. 2010, 21:40 hod.

reagovat | #102

@bezejmený: Co ty jsi za čúro to se jen tak nevidí :D

Nejen že píšeš jak negramotnej debílek z pomocný školy, ale motáš pátý přes devátý a i na tupýho nácka seš blbej jak pučtok :D

 

bezejmený 14. 06. 2010, 20:18 hod.

reagovat | #103

hmm to ale pak nejseš Oi a ani skinhead když nechodíš na fodbaloví zapasi a nebojuješ pro naší rasu. Rači si ty hadry sundej a spal, protože lidi jako ty akorá tenhle stil ničej. říkáš si Oi Skinhead a přitom nechodíš na fodbal. Jediný co utebe sedí je to že se bratřičkuješ s pankačema to je jediný. Rači nos hadry SHARP a pak si budem rozumět. Ok??

 

Petr Krška 14. 06. 2010, 8:45 hod.

reagovat | #104

@Petr Krška: A navíc – nedávno jsem jel vlakem do čech a nastupoval jsem v Ostravě ve 2:20 ráno do vlaku – zrovna jeli Baníkovci do Příbrami tuším ( už nevím ) a stašně moc si hráli na skinheads – bylo jich tam tak 400 a potom se ukázalo, že 2/3 z nich měli na sobě zkurvený Thor Steinar ( doufám, že to píšu dobře ) a až na asi 5 lidí to byli všichni náckové – jeden vedle druhého – jel jsem s nima asi 4 hodiny v tom vlaku a nebylo kam jít, protože ten vlak byl úplně narvaný – pak jem tam potkal jednoho pravého skinheada a chvíli jsem s i sním povídal a on taky říkal, že je to katastrofa. Navíc se smál, proč mám na sobě bombera, kšandy, fred perry, lonsdale a botičky a ptal se mě, jestli jedu na koncert – já jsem mu odpověděl, že tak chodím každý den a to chodím a on mě pochválil a říkal, že zamlada tak chodili všichni, ale teď se od toho ustoupilo – říkám mu na to „Já vím a moc mě to sere a já budu vždycky chodit jenom tak, jak mě vidíš“ tak se začal smát a řekl, že možná jednou to tu bude zase takové, jako dřív třeba kvůli mě :D – tak jsme se chíli smáli, ale ti náckové – to byl otřes – já na fotbal vůbec nechodím a to je proto, že přece nebudu fandit s někým, kdo doma zvedá pravačku a pečuje si o knír !!!! Jo a to jsem chtěl ještě říct – ti náckové si myslí, že oni jsou skinheads a hrdě to o sobě prohlašovali a zdravili se Oi – no kurva to na mě lezly mory – pohádal jsem se tam s dvouma – ale když jsem byl sám a jich bylo 400 ožralých a agresivních jak prase, tak co jsem asi měl kurva dělat. Nakonec jsem byl rád, že jsem v kolíně od tama vypadl a sedl na další spoj. Jak jde vidět – tak dneska to s náma jde do hajzlu – pokud se nezačne něco RYCHLE a efektivně dělat, tak jsme stracení !!!

 

Petr Krška 14. 06. 2010, 8:33 hod.

reagovat | #105

Už si nevím rady – fakt – nechce se mi kupovat 150 nášivek, podle toho, co všecko uznáváme a chodit, jak reklamní leták, abych tam měl napsané věci, jako SKINS AND PUNKS UNITED, Oi, AFA….prostě všecko – to bych si tam mohl ještě našít – za 300Kč vám vyhulím ptáka a za 450 mi to můžete nervat do řiti – o to fakt nestojím – když jsou lidi hloupí, tak je při tom nech – s tím nic nenaděláš.

 

Petr Krška 14. 06. 2010, 8:29 hod.

reagovat | #106

Já mám nášivku na bomberu Oi na pravém rukávu z boku, aby to šlo vidět, když se na mě díváš ze strany, zepředu mám nášivku naší vlajky, nápis patroit a skinheads a stejně když ke mě příjdou lidi, tak se zase začnou dohadovat, že jsem nácek :D – tady nášivky moc nepomůžou – to chce sluchátka z továrny, aby to člověk nemusel poslouchat, nebo by to chtělo žít v roce 4 000 a možná už by existoval nějaký filtr blbých keců, který by ti nedovolil vypouštět hovna z huby :D – nebo fakt nevím.

 

nightman 13. 06. 2010, 19:37 hod.

reagovat | #107

jj tjn a o to nemam zajem :) proste to chce velkou nasivku na zada oi

 

Petr Krška 13. 06. 2010, 19:14 hod.

reagovat | #108

No…buď si jich nevšímat, nebo je zmrzačit a potom se nechat zavřít a potom ti tak budou stejně pořát říkat dál :D .

 

nightman 12. 06. 2010, 19:44 hod.

reagovat | #109

ano znam z vlastnich zkusenosti hele nacek ale zavisi to jen a jen na tve psichice a nevcimat si tech hovad

 

Andre 12. 06. 2010, 7:32 hod.

reagovat | #110

Matyon:
Ale boužel sou taky takový lidi i na ulici který tě potkaj a už začnou ..podívej se na nej blb jeden plešatej..apod….

 

Petr Krška 07. 06. 2010, 19:05 hod.

reagovat | #111

@nightman: V pohodě.

 

nightman 07. 06. 2010, 19:02 hod.

reagovat | #112

jj jen jsem zkousel:)))

 

Petr Krška 07. 06. 2010, 12:34 hod.

reagovat | #113

@nightman: :D tak to je teda fakt – nei to seznamka – to znamená, že tady chybí na fóru sekce SEZNAMKA, kde by si mohli seznamovat všechny skinheadi, skinhead girls, punkeři, punkerky a tak dál ( mohl bych to tu hodinu jmenovat). :D Takže vzkaz pro administrátory – kluci – rozjeďte tady ještě seznamku a bude tu o polovinu lidí víc :D :D:D – né dělám si samozřejmě prdel.

 

nightman 04. 06. 2010, 22:16 hod.

reagovat | #114

ahoj skinheads jsem oi skinhead a nedivim se vasim nervum vuci zaostalim magorum kteri nemaji poneti o tomto stylu,uznavaj jedine hip hop a disco a vic toho neznaji to mi je jich pak dost lito:)jinak jsem si vedom ze toto neni zadna seznamka a omlouvam se za tento prispevek ale byl bych rad kdyby mi nejaka skinhead girl napsala na icq 465813222 dik :)

 

Petr Krška 03. 06. 2010, 23:06 hod.

reagovat | #115

@white power: Kamaráde – aby jsi nechcípl ty – mě vychovávali skinheads v Británii – na mě si nepříjdeš. Narval bych tě do plynové komory, aby jsi taky pocítil, co museli lidi za války snášet kvůli takovým pojebancům, jako jsi ty. Já jsem Oi skin a SHARPy mám opravdu moc rád, protože oni nás ještě jakš takš drží nad vodou a vždycky se za ně postavím. Myslím, že skinheads jsou jenom jedni a ti mají kořeny v poloopuštěných částech londýna, kde zavítá jen hustý černý kouř z fabryky a kde panuje přátelství mezi dětmi ulic, kteří za sebe hrdě a bez rozmýšlení kdykoliv položí vlastní život, aby ubránili to, v co věří a aby rozmetali na prach to, proti čemu všichni tvrdě bojují. Mě je fuk, jestli je někdo SHARP, Oi, Trojan, nebo někdo jiný – pro mě je to prostě SKINHEAD a hotové. Ale zkurvení náckové nikdy nebyli, nejsou a nebudou skinheads a za tímto názorem si budu stát až za hrob a to, že jste nám ukradli naší módu, naše jméno a naši čest, to vám nikdy v životě nikdy neodpustím. A raději si půjdu sednout za vraždu nácka, než abych ho měl trpět – to ti říkám narovinu. Tím jsem s tebou skončil.

 

Petr Krška 03. 06. 2010, 22:35 hod.

reagovat | #116

@Bezejmený: Ty jsi prostě normální vyjebaná píča ! Nechápu, jak něčemu takovému co si napsal můžeš vůbec věřit. Jestli si tím něco dokazuješ, tak jsi u mě ubožák a debil a říct mi to do očí, tak vytáhnu bouchačku a provalím ti hlavu. Jo a nejprve dbej na to, aby jsi se naučil česky a potom se starej, aby se nezavedla romština v českých školách.

 

Petr Krška 03. 06. 2010, 22:28 hod.

reagovat | #117

@ten kdo se nestačí divit: Dej mi adresu – já ti ten úsměv velice rád utlumím !!!! Taky nesnáším nácky, ale nikdo mě s nima nebude srovnávat a už vůbec se mi nikdo nebude smát. Je docela možné, že by jsi mohl přijít i o život blbečku vylízaný.

 

laco 29. 05. 2010, 18:22 hod.

reagovat | #118

sory ze sa ti dotoho staram ale ja som onom videl dokument on dostal dozivotie to znamena ze ho uz nikdy nikto neuvidi na ulici tak ked niekoomu netaci vyjadrovat sa ako skinhead a este potetovat samimi znakmi aj tak je to clovek a ked ma rad tetovacie tak sa potetuje vsak ho uz nikdy nikto neuvidi na ulici chapes ma..:D

 

laco 29. 05. 2010, 18:16 hod.

reagovat | #119

mozno sa vam nebude pacit to co sem pisem ale ja to musim urobit priznavam sem rasista beru si dohuby slovo skinhead a oblikam se ako skinhead ja inac som zo Slovenska a uplne tak isto rozmislam ako ostatny skinhead aby sme chceli aby sa na svete nerobil bordel fakt trebalobi by urobit zvlast mesto kde budu cikani v dalsom meste zidia atd. jasne chcem Slovensko iba pre Slovakou predsa Slovenko aj este pred jeho vznikom chceli aby Slovensko patrilo tym co ma a tym mislym slovakou som slovak a som rad pretoze kebyze Tiso nexzituje doteraz tu nejsom a nejsom rad ze tu môzem zit a mislym ze mam pravo sa vyjadrit dakujem

 

Gekon 28. 05. 2010, 17:38 hod.

reagovat | #120

Ano, přesně tak. Není to šátek, je to šála. Náckové se taky rádi oblékají do značky Lonsdale, a tu já taky rád nosím. A co jako? PitBull není náckovská značka, stejně tak jako Lonsdale, Everlast, Umbro, Ben Sherman, Fred Perry a další, které si akorát hákošové zkoušejí přivlastnit.

 

Aryan 28. 05. 2010, 17:10 hod.

reagovat | #121

Gekon, píšeš tu že tzv. Nazi Skins se rádi oblékají do značky Pitbull, neni náhodou ten šátek co máš na sobě taky od značky Pitbull ?

 

vinco 19. 05. 2010, 17:29 hod.

reagovat | #122

FUCK OFF NAZI SKINS

 

BAGL75 19. 05. 2010, 0:05 hod.

reagovat | #123

jj,plně s tebou souhlasím.

 

PANKY71 13. 05. 2010, 18:05 hod.

reagovat | #124

@white power:
NE SIEG HEIL ALE SICK BRAIN..A TO TEN TVŮJ..POTŘEBOVAL BY LOBOTOMII

 

Gekon 13. 05. 2010, 10:50 hod.

reagovat | #125

@white power: Je ti jasný, že těmahle kecama akorát dokazuješ, co jsou náckové za prachsprostou lůzu? :)

 

white power 13. 05. 2010, 9:22 hod.

reagovat | #126

vi skurveni pojebani SHARPACI vceci chcipnete do jednoho vi spiny sieg heil

 

SKIN Girl 07. 05. 2010, 14:02 hod.

reagovat | #127

nevim co vsem na skinech tak vadi…

 

ZBYNEK 04. 05. 2010, 8:31 hod.

reagovat | #128

@ten kdo se nestačí divit: BUZERANTE 4%

 

PANKY71 30. 04. 2010, 22:00 hod.

reagovat | #129

SNAD JEDINĚ ESKIMÁCI… TI SE NIKDY DO NIKOHO NESRALI…:-)))

 

PANKY71 30. 04. 2010, 22:00 hod.

reagovat | #130

NAVÍC OPRAVDU NEVÍM, KTEREJ NÁROD BY MOHL ŘÍCT MY JSME TI PRAVÍ..KAŽDEJ MÁ MÁSLO NA HLAVĚ, VČETNĚ NĚJAKEJCH OSTROVNÍCH NÁRODŮ. (VELMOCI DO TOHO NEPOČÍTÁM,TO JE HNUS NA HNUS)

 

PANKY71 30. 04. 2010, 21:57 hod.

reagovat | #131

ON VLASTENEC JE VLASTNĚ NÁCEK (NE FAŠISTA) NÁCEK JE OD SLOVA NACIONALIZMUS. JEN JDE O TO KDO TO JAK MOC BERE.POKUD JSEM HRDEJ NA SVŮJ NÁROD, TAK DOBŘE. PROTI TOMU NIC NEMÁM. POKUD ALE NĚKDO TVRDÍ ŽE POUZE JEHO NÁROD JE TEN PRAVEJ TAK TAM JE UŽ NĚCO ŠPATNĚ. VYLOŽ SI TO JAK CHCEŠ ALE NENÍ VLASTENEC JAKO VLASTENEC…..

 

Mentalista 29. 04. 2010, 18:04 hod.

reagovat | #132

Je to u tebe dobře vidět,syndrom malého sebevědomí čili mi chceš říct že daniel landa,já nebo můj otec jako vlastenci jsme pro tebe:nácková atd….To jen svědčí o tvém syndromu,tak stim něco dělej nebot ty se na tomdle světě nemáš dobře tak si to vylejváš jinde,jen se těším až ti někdo da pěkně přes…………….ty víš co

 

PANKY71 08. 04. 2010, 20:00 hod.

reagovat | #133

S tém Islámem s tebou plně souhlasím, stejně se rozpínali křesťané a měli různé křížové války a posléze misionáře tak teď by to mohlo přijít obráceně… Fuck Religion!

 

Pepča 08. 04. 2010, 19:13 hod.

reagovat | #134

Bezejmený ty píšeš opravdu hrozně, srandu si z toho dělat nebudu, ale je to fakt otřes… Jinak cikáni náši zemi neubližují tolika jako ti, co ji vedou, protože hlavně oni jim k tomu dávají příležitost. Hrozbu smíšení s Izraelci si nějak neuvědomuju, řekl bych, že ani neexistuje, koneckonců nechápu jak může někdo mít něco proti Židům… snad jen ti, co by s chutí olízali Hitlerovy k*ule. Ale s názorem na Islám musím souhlasit, je to určitě hrozba a musím se přiznat, že mě mrazí, když vidím jejich veřejné projevy plné nenávisti a náboženské xenofobie, při nichž bezostyšně >příkazují< konvertování k Islámu (Švédsko je zářným příkladem), zabíjení nevěřících nebo, a to je patrně nejotřesnější, můžu citovat tento výrok: "Ovládneme Evropu skrze lůna našich žen!"

Nejsem rasista ani xenofob, stejně jako skinheads. Ale neuznávám jakoukoli víru, která nabádá ke zlu, je to humus, u Islámu o to větší, že je tolik podporován, podobně jako nacismus za Hitlera. Zástupci všech zemí by se měli veřejně postavit proti jejich nesnášenlivosti a při případné agresi odpovědět nekompromisním protiútokem.

 

PANKY71 04. 04. 2010, 23:58 hod.

reagovat | #135

@Bezejmený: přesně jak píše GEKON… MĚL JSEM CO DĚLAT ABYCH TEN TVŮJ HNUS DOČETL DO KONCE. ZŘEJMĚ TI CHYBÍ PÁR LET ŠKOLY

 

Gekon 03. 04. 2010, 23:03 hod.

reagovat | #136

@Bezejmený:

Nebudu reagovat na to, cos psal, spíš na to, jak jsi to napsal: Píšeš hůř než prase, které díky lobotomii a invazivním operacím naučili psát.

 

Pepča 03. 04. 2010, 21:43 hod.

reagovat | #137

Tý vole, kdyby ten maňas měl aspoň kvalitně potetovanou tu držku, ale takovejhle garáž-styl?

Skinhead nejsem, ale zajímám se a sympatizuju a hodně se divim, když čtu příspěvky podobný „ten kdo se nestačí divit“, člověk by řekl, že se dotyčný chce něco dozvědět a on píše jenom nějaký h*vna.

 

Bezejmený 03. 04. 2010, 17:17 hod.

reagovat | #138

No tohle by se dalo přirovnat ktomu nacizmu podle foto ale nechapu proč pořbývate skinhedi říkate že my žijem v minulosti kdy vladl nacizmus ale tak to není spousta lidí nás pořbíva za to že mi sme rasisti ale u skinhedu o rasizmus nijak moc nejde sami si tedka řekněte v hlavě a přeberte si to skinheds se snaží chranit českou kultur od těch kteří ji ničí se podivejte na cikáni dit voni se prosazuji tim že chtěj zavíst romštinu na školách a další islam kteří sem chtěj islamci sou prostě hovada dit tam unich prostě chtěj aby jejich ženy nosili šatek na obličej a když to sundaj tak ji ukamenujou proste tam je maj jen na šukani aby měli další potomky a tím že voni sm chtěj tak mi věřte že jim jednou uplně přelítne něco přez noc a budou chtít aby i naše ženy nosili šátky a prostě to je kurvení kultury a další proč ja mam slavi nakyho helowin když to nepochazí z naší kultury a další svatky dit ja vam řeknu koukněte se na franci kolik tam je přistehovalcu tedka nevím jestli to sou izraelci ale dit tam už nikde neuvidite praveho fancouze a navíc izraelci tady unas tedka tady nebudu nic říkat o čistý rase aby ste si to špatně nepřebrali ale až tady budou izraelci a upline nekolik generaci tak mise stěma izraelcema tak smisime že dalo by se říct jako příklat že by tu bylo 25% čechu a 75% smišenina izraelcu a čechu a vtom okamžiku spousta naší kultury zmizí protože si to prosaděj v parlamentu protože tam taky budou izraelci a ti nas zničej a proste nas nevedomě pomalu nas zničej a tak to je

 

Michal"kalich"Marek 01. 04. 2010, 15:34 hod.

reagovat | #139

takoví potetovaní zmetci akorát kazí jméno všem vlastencům a slušným skinům

 

Michal"kalich"Marek 01. 04. 2010, 15:33 hod.

reagovat | #140

@ten kdo se nestačí divit: jaj no ty ses asi nenaučil číst, nebo si nechceš připustit ten rozdíl, je mi tě líto

 

Matyon 31. 03. 2010, 13:56 hod.

reagovat | #141

Tak tyhle nenávidím, já se považuji za OI! Ale potkat toho vola jak je na fotce, s hákáčem na čele, tak bych mu na ten křížek hodil cihlu i kdybych ji měl zrovna vyrvat ze zdi!!!

 

PANKY71 24. 03. 2010, 0:46 hod.

reagovat | #142

to máš tak že obyčejní lidi v tom nevidí žádnej rozdíl….cigán je flákač a zloděj, skin fašoun a pankáč feťák…. a nikdo s tím asi nic moc neudělá. bohužel. Skíni se asi mezi sebou poznají ale já to například už nepoznám kdo je kdo a co teprve ti, kteří o tom slyší jen z televize a nebo čtou v novinách…
proti skins nic nemám a pamatuju dobu když ještě byly koncerty kde byly všichni spolu na kupě (zlatá osmdesátá) a fašouni jsou podle mě ve většině případů jen zmanipulovaná masa kterou ovládá „pár“ mozků. pamatuju týpka co řval BENITO MUSSOLINI a pak ani nevěděl kdo to byl….

 

camilo 21. 03. 2010, 10:48 hod.

reagovat | #143

je to curak zakomplexovany, ale aspon ze je uprimny a povie pravdu ze vsetkych hadze do jedneho vreca.vie o tom hovno, ale sudit bude vsetkych

 

Rocky 20. 03. 2010, 6:48 hod.

reagovat | #144

To je nejlepší narazit na takový blbce viz : ten kdo se nestačí divit
takový **** miluju, člověk se snaží ukázat společnosti, že není skinhead jako skinhead a pak přijde nějakej blb a začne psát takový krávoviny…. úplně miluju toto !!!

 

goran 19. 03. 2010, 22:51 hod.

reagovat | #145

@ten kdo se nestačí divit:

povedať toto na ulici pred mnou tak sa fakt nestačíš diviť

 

Kurák 19. 03. 2010, 19:46 hod.

reagovat | #146

zabít

 

Gekon 19. 03. 2010, 17:35 hod.

reagovat | #147

@ten kdo se nestačí divit:

Zajímavý… GNWP – heslo máme stejný, ale přesto se nám vysmíváš… Ty asi budeš taky dobrej zaostalej alternativec, co?

 

ten kdo se nestačí divit 19. 03. 2010, 17:14 hod.

reagovat | #148

GOOD NIGHT WHITE PRIDE !! skinhead jako skinhead vsšechny je házim do jednoho pytle…nácek nebo vlastenec..to je uplně jedno sou to stejný kreténi..vysmívám vás vy plešatý honiči konskejch pér…“D:D:D:D:D FUCK YOU

 

Kurák 18. 03. 2010, 21:02 hod.

reagovat | #149

Zkrátka kreténi.

 

Tyna 13. 03. 2010, 1:06 hod.

reagovat | #150

:)

 

Zanechte komentář






Reklama

Reklama 60x60

Jsme i na Facebooku!

Hardset Shop

Reklama 60x60


Boots & Braces zine Backstreet Battalion Streetpunk.cz Lone Rider Skinhead.name

Zprávy z Twitteru