Redskins

The Mods | Rude boys | Skinheads | Suedeheads | Smoothies | Bootboys | Trads | Oi! Skins | Redskins |Kališníci| Nazi skins | SHARP

Zjevili se ve Velké Británii kolem skupiny soulu a rhythm and blues. Tato skupina skinheads si pozvolna vytvořila svou vlastní hudbu, ale určitě se dnes tito levicově orientovaní skinheads často přibližují ke kořenům hnutí skinheads. Mají politickou alternativu k současnému režimu. Patří k militantním částem celku levicových křídel. Od „pravých“ skinheads převzali jen image, hrdost na dělnickou práci a typickou skinheadskou nesmlouvavost. Redskins se lišili od typických skinheads v módě tím, že nosili červené bundy nebo červené tkaničky v botech, nicméně to nemusí být pravidlem. Tím, že pozbyli svou apolitickou orientaci víceméně pozbyli označení skinhead. Není to pravidlem, ale dají se poznat podle červených/rudých bot a tkaniček.



Komentáře k článku

Dean 18. 01. 2012, 0:06 hod.

reagovat | #1

No ono tu podle mě opravdu víc jak 16 – 20 redskinů nebude, protože takový ty anonymní internetový osoby, který se vydávaj za redky, to se nedá počítat a nějaký 16letý který to objevili na netu stejně u toho nevydrží…pak tu je sice pár skinou, který stojí na podobný linii jako AFA (viz. jako byli Last Strike) ale to nejsou prostě přímo a otevřeně RASH, jinak v 90. letech to nebyla žádná prdel bejt redskin, jenže to se život odehrával na ulici ne na netu, je smutný pozorovat, jak v dnešní době to žije víc na netu!! Jinak ty harringtony jsem myslel vínový ne přímo rudý.

 

jesuskin77 15. 01. 2012, 17:09 hod.

reagovat | #2

@Redss: Super! :D

 

Redss 15. 01. 2012, 16:25 hod.

reagovat | #3

@jesuskin77: Já mám třeba rudýho harringtona :D

 

jesuskin77 12. 01. 2012, 20:42 hod.

reagovat | #4

@Dean: Já jsem ještě žádnýho skinheada kromě sebe :) tady v Čechách v červeným (rudým) harringtonu ještě neviděl. Kdyžtak ve vínovým….Jinak zas tak málo nás taky nebude :)

 

Dean 11. 01. 2012, 16:00 hod.

reagovat | #5

@Redss:

To sem nějak nepochopil, co si tim chtěl říct, já sem jen chtěl poukázat na tu absurdnost, že i za barvou tkaniček někdo hned hledá „politiku“ a důvod ke konfliktu – paradoxně někdo kdo o sobě bude určitě tvrdit, že neni ani levej ani pravej a že ho politika nezajímá (tim nemyslim toho týpka, co sem psal)

 

Redss 08. 01. 2012, 13:52 hod.

reagovat | #6

@Dean: myslím, že kdyby se ti lidé nebáli projevit svůj názor, tak jich je hodně. Podle mě je hodně lidí smýšlejících tímto názorem :)

 

Dean 07. 01. 2012, 13:53 hod.

reagovat | #7

@ODBOI:

Co to je jako za novej pojem Rudá sílá (ha ha) to je dobrý to budu asi používat Red Power Oi Oi – ty vole :D . Nemusí to bejt pravidlem ale redskins nosí červený tkaničky nebo Bombery ale i nějakej „civil“ co nosí červený tknaičky, to je jako důvod dát mu do držky? A co vem si kolik skinů nosí červený haringtony, to jako hned znamená, že jsou to komanči? Kreténismus, jestli to byli tvý kámoši tak nemáš kámoše :D nebo to byli pěkný kreténi, já bych nejradši kvůli takovejm debilům a pivním „vlastencům“ na sebe vzal i triko ze srpem a kladivem CCCP ať se třeba poserou, předpokládám, že kdybys měl bílí tkaničky, tak by ti neřekli ani popel :D a taky to hned neznamená že seš rasista.

 

ODBOI 06. 01. 2012, 0:33 hod.

reagovat | #8

Nazdar lidi, hele mám jednu otázku jsem skin, ale ten pravej… bez politickýho názoru. jak proti náckům, tak i proti rudokožcům. ale koupil jsem si rudý tkaničky a kvuli nim mě zbili lidi, s kterými jsem neměl problém. prej označujou rudou sílu… Je to pravda?

 

Dean 02. 01. 2012, 12:27 hod.

reagovat | #9

@Redss:

Nikde sem netvrdil že v RASH nejsou bolšáni, takže nechápu moc smysl tvýho příspěvku? A že reds a RASH je hodně? NO možná tak někde na jihu Evropy, v Latinský Americe, nebo ve Francii a Německu ale tady (československo)? Tady bys jich napočítal sotva 16, i když je pravda že tu byli na počátku 90. let 2 kapely Bastila a Opozice ale co s toho zbylo dnes? Vždyt už ani Last Strike nehrajoi

 

Redss 31. 12. 2011, 12:40 hod.

reagovat | #10

@Dean: v rash jsou i bolševici.. :-/

 

Redss 31. 12. 2011, 12:39 hod.

reagovat | #11

@Dean: aby jsi se nedivil.. rash a reds je hodně :)

 

Redss 31. 12. 2011, 12:38 hod.

reagovat | #12

@Pravda: áčkaři, myslíš anarchisty ? anarchisté jsou i Rash, a to nemusí být feťáci. nebo snad myslíš že každý anarchista je feťák ? pokud máš na mysli ty lidi, kteří jsou fetky, maj na sobě anarchistický áčko a palestinu a vědí o tom hovno tak pak jo. ale to nejsou anarchisté ale smažky.

 

franc 08. 09. 2011, 14:12 hod.

reagovat | #13

@Dean:

Se divim, že tohle kapelu dnes ještě někdo zná, tady je když tak rozhovor s nima, bohužel je to francouzky ale google translator vypomůže

http://membres.multimania.fr/lespartisans/accueil.html

 

Dean 07. 09. 2011, 23:52 hod.

reagovat | #14

http://www.myspace.com/lespartisans

Mrkni se na tuhle kapelu, hodně těch redskinů (myslim ty jako byli red warriors apod.) později potom co začalo na povrch vyplouvat (díky SHARP) jak to bylo se skinheadama, tak se později stali skinheady, přijali to nicméně nezapoměli na svý ideáli….

 

Arashid 07. 09. 2011, 16:50 hod.

reagovat | #15

@Dean:

Nějak tak jsem to myslel,ale špatně napsal.Ono v RASH když si to vezmeme je to zahrnutý od umírněnější levice až po bolševiky at.,takže těch rozporů tam je víc: anarchisti vs. komunisti
bolševici vs. ti umírněnější

co vím tak je ještě dost Redskins co se tak označují a nosí hvězdy a srpy a kladiva jen na provokaci vůči boneheads,ale komunisti nejsou/a neuznávají RASH/….Ono toho je dost kdyby se to mělo rozebírat kdoví jak do podrobna tak se v tom snad nikdo ani nevyzná :-)

 

Dean 07. 09. 2011, 13:29 hod.

reagovat | #16

@Arashid:

Ale koho myslíš těma Redskins, kteří nespolupracují s RASH, vždyt je to vlastně jedno a totéž – dnes. Já vim že třeba ve francii v 80. letech si redskins řikali antifa gangy (red warriors), který v podstatě jen vykrádaly naziskiny, tim, že se oblíkaly stejně jako oni (ale obráceně, z provokece nosily srpy a kladiva apod. ale nebyli komunisti) ale prakticky vůbec v tý době nevěděli, jak to bylo se skinama doopravdy a ani tak nelpěli na Oi! ale tohle bych řek, že je minulost, dneska už to sou v podstatě skinheadi akorád levicový. Nicméně bych spíš řek že s RASH moc nechtěj spolupracovat skini-anarchisti, bo si to vem kolik těch RASH sou stalinisti, boševici apod.

 

Arashid 05. 09. 2011, 15:12 hod.

reagovat | #17

@Dean:

Tak Redskins bylo dávno před RASH.Ale v dnešní době to je tak nějak jak jsi popsal :-) ikdyž v některých zemích Redskins a RASH kdoví jak až na vyjímky jako demonstrce atp. nespolupracují..

 

Dean 05. 09. 2011, 13:06 hod.

reagovat | #18

@Arashid:

On je snad v dnešní době, nějaký rozdíl mezi redskins a RASH, já myslel že redskin je ten, který se v rámci Red and Anarchist Skinheads řádí k Red?

 

Arashid 25. 08. 2011, 19:34 hod.

reagovat | #19

tak nic asi to tady trošku blbne :) ))v pohodě

 

Arashid 25. 08. 2011, 19:33 hod.

reagovat | #20

Kde je muj příspěvěk? Tady funguje nějaká cenzura????

 

Arashid 24. 08. 2011, 13:18 hod.

reagovat | #21

čau jsou tady nějací redskins nebo rash??kdyžtak napište a mužeme pokecat..

 

Dean 27. 07. 2011, 17:27 hod.

reagovat | #22

@Kristyn:

Hm škoda že v naší republice se daj počty RASH spočítat na prstech jedný ruky…a hlavně škoda, že ten zbytek skinheadstava je tak netoleratní, že je dneska už pomalu braný za „něco špatnýho“, jenom to když se někdo hlásí třeba k SHARP ale jestliže, si libuje v 88% „apolitickejch“ kapelách, který furt hlásaj něco o národu a podobnejch nesmylsech a Orlík bere furt jako kultovku, tak to najednou nikomu nevadí. Divný ne? Ale s „nálepkou“ RASH aby se člověk mezi ty ostatní plešky pomalu bál vlízt, přitom si nemyslim, že všichni RASH maj neustálou potřebu do každýho apolitickýho skina rejpat.

 

Kristyn 24. 07. 2011, 13:08 hod.

reagovat | #23

Jako skin girl ,která uznává myšlenku RASH,souhlasím.Jen tak dál.Máte moc pěkný webovky,hlavně konečně někdo netahá všechny do jednoho pytle a rozlišil nás!to se mi líbí:)

 

tom2061 31. 12. 2010, 10:55 hod.

reagovat | #24

zajímavý čení todleto ale berte si mně klidně jako fetku já si občas zahulim a rozhodně neni dobrý házet všechny narkotika do jednoho pytle protože i naprosto pohrdám lidma který berou tvrdý drogy uš i těma kteří berou tripy já nejsem siknheads ale mam mezi skinhedama pár opravdu dobrejch kámošu a ani nejse anarchista ale taky všichni nejsou rázem fetáci znám mezi anarchystama dost lidí kteří maj vysokou školu a nic neberou……mezi nima je i dost chytrejch lidí kteří sou prostě jenom volnomyšlenkářský PUNKaSKINS UNITED

 

Pravda 22. 12. 2010, 5:29 hod.

reagovat | #25

A ačkaři a punkeři ti at’ si dělají co chtějí . Jenom at’ nás ostatní lidi nehážou do jednoho pytle. oi oi oi

 

Pravda 22. 12. 2010, 5:25 hod.

reagovat | #26

Skinhead má zůstat hrdý a proto představa zhuleného skinheada ,který se všemu směje a ani neví proč – ne . Představa totálně ožralého skinheada ležícího na zemi ve vlastních zvratkách – ne . Neuznávám ani marihuanu (pokud se nebere ze zdravotních důvodů ) , ani jiné drogy a ani silné formy alkoholismu . Skinhead má zůstat nezávislým a hrdým člověkem ,připravený kdykoliv jednat s čistou hlavou.

 

Skamaniak 17. 12. 2010, 21:03 hod.

reagovat | #27

@Pravda:

Záleží co člověk považuje za drogu, pokud je i obyčejná tráva bráná jako fet ve smyslu herák,piko,lsd,coks tak je to špatně bo to je s trávou absolutně nesrovnatelný.To že některý áčkaři hulej ještě nevidim jako takovej problém (teda pokud jenom hulej a neberou další sračky)

 

Pravda 16. 12. 2010, 15:25 hod.

reagovat | #28

Netvrdím ,že jsou všichni automaticky na drogách ,nehážu je do jednoho pytle to nikdy nedělám , jenom jejich postoj k drogám a fetu je velmi liberální ,zatímco skinheads jsou zásadně proti . To byl jeden z důvodů proč šli punkeři,ačkaři a skinheads od sebe.

 

Skamaniak 16. 12. 2010, 11:25 hod.

reagovat | #29

@Pravda:

Ale tak pokud je někdo skinhead a k tomu i Anarchysta tak, přece to neznaméná, že je automaticky fetka, protože je áčkař ne?I anarchystickej skin je proti drogám bo je to přece skin a zase, že by byli všeci áčkaři fetky se mi nezdá, znam osobně 3 a nikdo z nich nefetuje nebo tak něco.

 

Pravda 15. 12. 2010, 17:49 hod.

reagovat | #30

Na jedné diskuzi, ale ne tady, byla zmínka o fetkách a to nemám rád , protože to je jeden ze základních rozdílu mezi A a skins . Jinak jsem hrdej na skinheadskou kulturu , já se cítím více doleva a nemusím nazi a podobnou odpad ,kteří si chtěj říkat skinheads ani Ačkaře s jejich fetem. Skamaniak tví názory se mi líbí a souhlasím s tím ,že neexistuje apolitický. To prostě nejde být bez názoru na běh věcí kolem tebe, které se tě , i když člověk o to nestojí , chtě nechtě dotýkají . Oi , Oi ,Oi

 

Skamaniak 14. 12. 2010, 12:23 hod.

reagovat | #31

@Pravda:

:-D

 

Pravda 13. 12. 2010, 17:11 hod.

reagovat | #32

Redskins , Redskins ,bomber červenej
rudý boty ,až nahoru zavázaný

Redskins ,Redskins je vyholenej
a to není zakázáný

oi , oi , oi

 

Skamaniak 13. 12. 2010, 0:41 hod.

reagovat | #33

Dík za pochvalu o skins se zajímam dlouho bo je to snad jedna z nejnejednotnějších a názorově nesourodejch subkultur co znám, od leva do prava až k „apolitice“ + spustu dalších paradoxů z minulosti, z tohoto hlediska je to hrozně zajímavej kult,jinak nevim kde si vyčet v komentářích něco o fetkách, to tu nikdo nepíše! tak snad ani skinheadi-anarchisti nefetujou ne?Když to sou skini přece?

 

Pravda 08. 12. 2010, 18:55 hod.

reagovat | #34

Sakra ,co to tu čtu na dizkuzích za sračky. Jak můžou srovnávat ačkaře s reds , ti snad fetujou. Reds nikdy nefetovali ,protože vyznávají skinheads kulturu a tam se to nenosí. oi ,oi ,oi skinheads reds

 

Pravda 08. 12. 2010, 18:38 hod.

reagovat | #35

Skamaniak , máš to dobře napsaný !!! Jde vidět ,že do toho vidíš . At’ žijou Redskins!!!!!!

 

jesuskin77 07. 09. 2010, 16:14 hod.

reagovat | #36

@MajuSKA:
Ono by si to chtělo od teho Marxa nejprve něco přečíst, jestli chceš, tak ti něco pošlu :D

 

Skamaniak 12. 08. 2010, 21:36 hod.

reagovat | #37

žít v nějakym politickym vákuu abys neměl žádnej názor, nebo by si musel bejt slepej a hluchej, dlaší věc na těch co nechápu proč apolitici tak nesnáší levičáky (když sou přece apolitický tak by neměli dělat rozdíli ne?) ale proti nacionalistům (znovu řikám nacionalistům ,nemyslim normální valstence ale xenofobní mrdky)tolik keců nemaj

 

Skamaniak 12. 08. 2010, 20:50 hod.

reagovat | #38

To je klasický klišé který slyšim pořád :-D „správný skinhead by měl být takový a takový….bla bla bla“ Neexistuje nic takovýho jako spravnej skinhead, stejně tak jako neexistuje nic jako správnej rude boy nebo punkáč, kdyby byli všichni v celym hnutí stejný, názorově stejně uniformovaný tak by to bylo celý pěkně o hovně.K tý politický nekorektnosti, politcky nekorektní (pro systém či společnost) můžou bejt názory jak levicovejch tak i pravicovejch skinů, čili žádná apolitičnost neni, to bys musel.

 

jirkaoi 11. 08. 2010, 20:55 hod.

reagovat | #39

ty vole nechápu tyhle levicoví blbečky…sprvný skinhead má být apolitik(politicky nekorektní)a nezajímat se o levici ani pravici…

 

Skamaniak 01. 08. 2010, 8:51 hod.

reagovat | #40

Ja si spiš myslim že už samontnej Marx to posral v základech, bo vůbec nepochopil lidský myšlení na celou tuhle ideologii koukal jen materialisticky, jinak komunismus nebo něco tomu podobnýho vytvářely lidi už dávno před Marxem, Marx z toho jen vycházel.

For Bahec:nebylo by to horší bo lidi většinou komoušema pohrdaj a náckama taky (tedy pokud sou normální-ty lidi)a jelikož si tupý stádo myslí že skini sou náckové tak si myslim že by to bylo uplně stejný

 

MajuSKA 31. 07. 2010, 12:33 hod.

reagovat | #41

ne nebylo… nejkrásnější ideologie Karla Marxe… to zasraní komunisti jak se dostali k moci a přičichli k penězům tohle všechno posrali!!! at žijou red skins !!!

 

Bahec 30. 07. 2010, 19:43 hod.

reagovat | #42

no nemyslíte ,že sme na tom ještě dobře? Si představte kdyby si lidi mysleli, že skinheadi sou komouši misto nácků… nebylo by to horší?

 

Skamaniak 01. 06. 2010, 13:42 hod.

reagovat | #43

Jo jo Red warriors byli provařený, mam pocit, že snad i jede člen Brigady flores magon byl v Red warriors ,myslim že bubeník.No dnes už sou to staří pardálové.

 

Klokan 29. 05. 2010, 16:04 hod.

reagovat | #44

Respekt jim. Jinak ve Francii působila legendární banda Red warriors.

 

Šnek 12. 05. 2010, 21:05 hod.

reagovat | #45

Skamaniak:

Pěkný. Hned ukládám, ještě s tim budu pracovat. Ne, že by tam pro mě bylo něco novýho, ale je to docela dobře napsaný.

Musel jsem se ale zasmát tomu výrazu ,,bolševistické,,. :-)

 

Skamaniak 16. 03. 2010, 15:31 hod.

reagovat | #46

Nechci se vám nějak nabourávat do webu ale tenhle skoro nic nevipovídající článek z wikipedie je všude na netu, tak tady kdyžtak podrobnějc k problematice redskins.

Redskins je označení pro levicově smýšlející skinheady, at už to jsou anarchisti,socialisti či komunisti.Tito levicově orientovaní skinheads se začali objevovat v Anglii na přelomu 70. a 80. let v dobách kdy fašistická National Front parazitovala na britské mládeži a začali se na skinheadské scéně objevovat silně pravicové názory.Dá se říct,že nepřímo vytvořily politický protipol k neonacistickým skinheadům,který je zakořeněn v radikálním antifašismu.V roce 1981 vzniká ve Velké Británii kapela No svastikas, která se později přejmenovala na The Redskins a právě kolem této kapely se začali levicový skins združovat.The Redskins byli členy SWP (Socialist Work Party) a vnesli na taneční parket mix northern soulu a rocku s revolučními texty.Mezi další první redskins kapely by se dali řadit ještě Red London ale jejich politické zaměření bylo „jen“ obecně levicové,kdežto např. Angelic upstars a především jejich frontman Thomas “Mensi” Mensforth byli jasně socialističtí.Tyto kapely už ale na rozdíl od The Redskins hrály klasický Oi, ačkoliv se v něm objevovali politické texty.V modě se od ostatních skinheadů moc neliší až na pár detailů jako jsou:červené bundy či červené tkaničky v botách,ale toto nemusí být pravidlem.V 80. letech se nosilo (především francouští redskins) nevyholený „ostrůvek vlasů na holé hlavě,dnes se stále víc přiklanějí ke klasickému skinheadskému sestřihu.K původním skiheadským kořenům a hudbě (spirit of 69) se staví se stejnou úctou jako ostatní skinheadi,proto se narozdíl od bonheadů (kteří často ani netuší jak skinheads vznikli a díky jejich zakořeněnému rasismu by se s tím nemohli ztotožnit)), i přes svůj politický směr dají považovat za skiny.

Redskins se také hlásí k myšlence S.H.A.R.P (která původně vznikla na znovunavrácení „dobrého“ skinheadského jména at už se jedná o trojans,oi či redskins ) ,protože stejně tak se snaží vymítit obecný názor o tom, že skinheadi sou rasisti a xenofobové.První zmínky o Anarchistických redskins jsou z počtátku 90. let (Baldies byl gang anarchistických redskins s Minneapolis) .V roce 1992 new yorkští skinheadi z Mayday crew (Dnes již nefungující parta levicových skinheadů) založili R.A.S.H (Red and Anarchist Skinhead) iniciativu, která byla vyhlášena k 1.1. 1993 .Jedná se o mezinárodní združení levicových skinheadů,které má silné zastoupení např. ve Španělsku,Itálii,Francii v hojné míře i v jižní Americe, i v Rusku a v menší míře v severní Americe než ve střední Evropě.Mezi dnešními redskins kapelami jsou dva proudy a to Anarchistický,který je zastoupen kapelami jako jsou:Brigada flores magon,Oi the Arrase,Non servium,Ya basta,Brixton cats,Brigadir,Voennoe Polozhenie,Kaos urbano a Socialistický respektive komunistický, který je zastoupen kapelami:Kortatu,Banda bassoti,Redska,Opcio K-95,Skalariak,částečně i Los fastidios,Brigada oi,Kominterna 43 a Nucleo terco.Je zajímavé,že se mezi R.A.S.H objevuje jak umírněná levice tak právě i často (např. v jižní Americe a Španělsku) extémě bolševistické a stalinistické proudy (Kominterna 43,Nucleo terco).Je ovšem otázka zda se vůbec dají považovat za redskiny pokud pokritecky obdivují tyto zrůdné ideologie.

 

Zanechte komentář






Reklama

Reklama 60x60

Jsme i na Facebooku!

Hardset Shop

Reklama 60x60


Boots & Braces zine Backstreet Battalion Streetpunk.cz Lone Rider Skinhead.name

Zprávy z Twitteru